BadılCan
Active member
Finans haber kanalı Cheddar, Salı günü çalışanlarından en azından bazılarını ücretsiz izne çıkardı; bu, kendisini genç izleyicilerin hedefi olarak gören start-up için son gelişme.
Çalışanlara gönderilen bir e-postaya göre haber kanalı, durumdan etkilenen işçileri derhal izne çıkardı ve çalışanların çalışmaya devam etmesini yasakladı.
Haber tarafından ele geçirilen e-postada, “Sizi bu eylem hakkında daha önce bilgilendirmek isterdik, ancak iş stratejimizde hızlı ayarlamalar yapılmasını gerektiren öngörülemeyen iç ve dış faktörler nedeniyle bu kararın alınması zorunlu kılındı” denildi.
Cheddar'ın sahibi olan kablo şirketi Altice USA, geçen hafta ağı Kaliforniyalı yatırım şirketi Regent'in sahibi olduğu medya şirketi Archetype'e sattığını duyurdu. Archetype'in varlıkları arasında Army Times ve Defense News'in yanı sıra popüler inceleme platformu RateMyProfessors gibi siteler de dahil olmak üzere askeri haberlere odaklanan bir portföy bulunmaktadır.
Bu hareketten Cheddar'da kaç çalışanın etkilendiği belli değildi. Regent ve Archetype temsilcileri yorum taleplerine yanıt vermedi.
Birçok dijital medya girişimi gibi Cheddar da son yıllarda zorlu bir çevrimiçi reklamcılık pazarıyla mücadele ediyor. Haziran ayında Altice USA, Cheddar'ın popüler programlarından bazılarının sunucularını kovdu ve yapım personelinin çoğunu işten çıkardı.
Cheddar, geleneksel emsallerinde devrim yaratmak için interneti ve video akışını kullanmayı vaat eden iddialı bir dijital medya şirketleri grubu arasındaydı. Kurucusu Jon Steinberg, BuzzFeed'in eski bir yöneticisiydi ve Cheddar'ın geveze finans haber programını, benzin pompası da dahil olmak üzere, nerede olurlarsa olsunlar insanlara ulaştırmak için bir dizi anlaşma yaptı.
Cheddar'ın programları arasında New York Menkul Kıymetler Borsası'ndan günlük canlı bir gösteri olan “Dolarınızı Esnetme” ve iş arayanların ekonomiyi yönlendirmesine yardımcı olan bir belgesel olan “Ready 4 Work” gibi programlar yer alıyor. Cheddar'ın en büyük haberlerinden biri, ağın AT&T'nin çevrimiçi reklam şirketi AppNexus'u yaklaşık 2 milyar dolara satın almayı planladığını bildirdiği 2018'de geldi.
Altice USA, o zamanlar risk sermayesi destekli bir medya kuruluşu olan Cheddar'ı 2019'da yaklaşık 200 milyon dolara satın aldı.
Cheddar'ın yeni ana şirketi Regent, Club Monaco, Zulily ve eBay markaları da dahil olmak üzere medya, teknoloji, perakende ve tüketici ürünlerine yatırım yaptı. Şirket, 2015'ten bu yana 30'dan fazla şirketi satın aldı ve portföy şirketleri dünya çapında 20.000'den fazla kişiye istihdam sağlıyor.
Çalışanlara gönderilen bir e-postaya göre haber kanalı, durumdan etkilenen işçileri derhal izne çıkardı ve çalışanların çalışmaya devam etmesini yasakladı.
Haber tarafından ele geçirilen e-postada, “Sizi bu eylem hakkında daha önce bilgilendirmek isterdik, ancak iş stratejimizde hızlı ayarlamalar yapılmasını gerektiren öngörülemeyen iç ve dış faktörler nedeniyle bu kararın alınması zorunlu kılındı” denildi.
Cheddar'ın sahibi olan kablo şirketi Altice USA, geçen hafta ağı Kaliforniyalı yatırım şirketi Regent'in sahibi olduğu medya şirketi Archetype'e sattığını duyurdu. Archetype'in varlıkları arasında Army Times ve Defense News'in yanı sıra popüler inceleme platformu RateMyProfessors gibi siteler de dahil olmak üzere askeri haberlere odaklanan bir portföy bulunmaktadır.
Bu hareketten Cheddar'da kaç çalışanın etkilendiği belli değildi. Regent ve Archetype temsilcileri yorum taleplerine yanıt vermedi.
Birçok dijital medya girişimi gibi Cheddar da son yıllarda zorlu bir çevrimiçi reklamcılık pazarıyla mücadele ediyor. Haziran ayında Altice USA, Cheddar'ın popüler programlarından bazılarının sunucularını kovdu ve yapım personelinin çoğunu işten çıkardı.
Cheddar, geleneksel emsallerinde devrim yaratmak için interneti ve video akışını kullanmayı vaat eden iddialı bir dijital medya şirketleri grubu arasındaydı. Kurucusu Jon Steinberg, BuzzFeed'in eski bir yöneticisiydi ve Cheddar'ın geveze finans haber programını, benzin pompası da dahil olmak üzere, nerede olurlarsa olsunlar insanlara ulaştırmak için bir dizi anlaşma yaptı.
Cheddar'ın programları arasında New York Menkul Kıymetler Borsası'ndan günlük canlı bir gösteri olan “Dolarınızı Esnetme” ve iş arayanların ekonomiyi yönlendirmesine yardımcı olan bir belgesel olan “Ready 4 Work” gibi programlar yer alıyor. Cheddar'ın en büyük haberlerinden biri, ağın AT&T'nin çevrimiçi reklam şirketi AppNexus'u yaklaşık 2 milyar dolara satın almayı planladığını bildirdiği 2018'de geldi.
Altice USA, o zamanlar risk sermayesi destekli bir medya kuruluşu olan Cheddar'ı 2019'da yaklaşık 200 milyon dolara satın aldı.
Cheddar'ın yeni ana şirketi Regent, Club Monaco, Zulily ve eBay markaları da dahil olmak üzere medya, teknoloji, perakende ve tüketici ürünlerine yatırım yaptı. Şirket, 2015'ten bu yana 30'dan fazla şirketi satın aldı ve portföy şirketleri dünya çapında 20.000'den fazla kişiye istihdam sağlıyor.