BadılCan
Active member
Bunun yerine, jüri üyeleri orijinal notalara dayanan bilgisayarlı bir “Hadi Başlayalım” duydular. Tüm zamanların en seksi şarkılarından birinin tuhaf bir yorumu olan bir konuş ve büyü oyuncağından geliyormuş gibi robotik bir sesle tamamlanan soğuk ve bedensiz bir performanstı.
4. Ed Sheeran çok farklı iki taraf gösterdi.
Sheeran, duruşmada her gün tanıklığa katıldı ve tanık kürsüsünde büyüleyici olabildi ve şarkı yazarlığını bir gitarla gösterebildi. 17 yaşında, hevesli bir müzisyen olarak Londra’daki her açık mikrofon gecesinde çalma konusundaki kararlılığından bahsetti ve günde sekiz veya dokuz şarkı yazdığını söyledi.
Ancak 32 yaşındaki Sheeran da zaman zaman saldırgan ve sinirliydi. Davacılar adına ifade veren müzikolog Alexander Stewart’ın “suçlu” ifadesine saldırdı. Çapraz sorgulama sırasında, Sheeran’ın çaldığı akorlar hakkındaki ifadesini sorgulayan davacı avukatı Patrick R. Frank’in sözünü kesti ve ona “Yap. Yap. Yap” diye meydan okudu. Sen sizce?”
5. Müzikologlar birbirlerine kötü davranabilirler.
Herhangi bir müzik telif hakkı davasının önemli bir parçası, her iki taraf için konu uzmanı olarak işe alınan ve müziğin kuru, soyut analizlerini sağlayan müzikologların ifadeleridir.
Sheeran davasında da, iki uzman birbirini aşağılamak için her fırsatı değerlendiriyor gibiydi. Vermont Üniversitesi’nden bir profesör olan Stewart, New York Üniversitesi’ndeki muadili Lawrence Ferrara’yı, “Let’s Get It On”un özgünlüğünün altını oyacak müzik tarihinden alıntılar yaparak, ikna edici “önceki sanat” bulmak için mücadele ederken tanımladı.
Ferrara karşılık verdi. Stewart’ın “Thinking Out Loud” un yüzde 70’inin “Let’s Get It On”dan kopyalandığı yönündeki değerlendirmesini “saçma” ve “tuhaf” olarak nitelendirerek reddetti. Ferrara, Sheeran’ın Gaye’nin bazı melodilerini taklit ettiğine dair Stewart’ın hipotezinin “dürüst olmak gerekirse saçma” olduğunu söyledi. Ferrara, Stewart’ın diğer sonuçlarının “saçma” ve “gülünç” olduğunu söyledi. Müzikologlar için bu bir havai fişekti.
4. Ed Sheeran çok farklı iki taraf gösterdi.
Sheeran, duruşmada her gün tanıklığa katıldı ve tanık kürsüsünde büyüleyici olabildi ve şarkı yazarlığını bir gitarla gösterebildi. 17 yaşında, hevesli bir müzisyen olarak Londra’daki her açık mikrofon gecesinde çalma konusundaki kararlılığından bahsetti ve günde sekiz veya dokuz şarkı yazdığını söyledi.
Ancak 32 yaşındaki Sheeran da zaman zaman saldırgan ve sinirliydi. Davacılar adına ifade veren müzikolog Alexander Stewart’ın “suçlu” ifadesine saldırdı. Çapraz sorgulama sırasında, Sheeran’ın çaldığı akorlar hakkındaki ifadesini sorgulayan davacı avukatı Patrick R. Frank’in sözünü kesti ve ona “Yap. Yap. Yap” diye meydan okudu. Sen sizce?”
5. Müzikologlar birbirlerine kötü davranabilirler.
Herhangi bir müzik telif hakkı davasının önemli bir parçası, her iki taraf için konu uzmanı olarak işe alınan ve müziğin kuru, soyut analizlerini sağlayan müzikologların ifadeleridir.
Sheeran davasında da, iki uzman birbirini aşağılamak için her fırsatı değerlendiriyor gibiydi. Vermont Üniversitesi’nden bir profesör olan Stewart, New York Üniversitesi’ndeki muadili Lawrence Ferrara’yı, “Let’s Get It On”un özgünlüğünün altını oyacak müzik tarihinden alıntılar yaparak, ikna edici “önceki sanat” bulmak için mücadele ederken tanımladı.
Ferrara karşılık verdi. Stewart’ın “Thinking Out Loud” un yüzde 70’inin “Let’s Get It On”dan kopyalandığı yönündeki değerlendirmesini “saçma” ve “tuhaf” olarak nitelendirerek reddetti. Ferrara, Sheeran’ın Gaye’nin bazı melodilerini taklit ettiğine dair Stewart’ın hipotezinin “dürüst olmak gerekirse saçma” olduğunu söyledi. Ferrara, Stewart’ın diğer sonuçlarının “saçma” ve “gülünç” olduğunu söyledi. Müzikologlar için bu bir havai fişekti.