Film forumunun uzun süredir devam eden yönetmeni 50 yıl sonra istifa etti

BadılCan

Member
Cooper, Film Forum’un programını genişletmek ve izleyicilere Rainer Werner Fassbinder, Werner Herzog ve Wim Wenders gibi 1970’lerin önemli Alman film yapımcılarını tanıtmak için çalışmaktan gurur duyduğunu söyledi. Ayrıca, psikiyatrist RD Laing’in 1972 tarihli Peter Robinson’ın Londra’da ortak bir dairede yaşayan şizofreni hastalarının terapötik topluluğuna bakışı olan Asylum; ve Spike Lee’nin Birmingham, Alabama’da 1963’te bir kilise bombalamasında öldürülen çocuklar hakkındaki Four Little Girls (1997).

Cooper, Chung ve sanat yönetmeni Mike Maggiore’nin en fazla altı ay öncesine kadar sinema ofislerinde kuru silinebilir bir tahtaya not ettiği yeni filmlerin titizlikle küratörlüğünü yaptığı liste, Film Forumu’ndaki çekilişin bir parçası olarak hizmet ediyor. repertuar sanat yönetmeni Bruce Goldstein tarafından programlanan sağlam bir klasik film seçkisi, yozlaşmış unlu mamullerden oluşan bir imtiyaz standı menüsü ve film yapımcılarıyla yapılan güçlü bir talkback seçkisi ile birlikte her yıl yaklaşık 200.000 ziyaretçi.

Chung’a göre, New York’ta düzenli olarak bağımsız filmler gösteren birkaç tiyatrodan biri olan Film Forum’un karşılaştığı en büyük zorluk, akış hizmetlerinden kaynaklanan rekabet. Evde izlemeye alışkın insanların kendilerini toparlayıp metroyla tiyatroya gitmelerinin ve bir akşam için 15 dolar ödemelerinin zor olabileceğini söyledi.

Bir çözüm, dedi, insanların başka hiçbir yerde bulamayacağı unutulmaz bir deneyim yaratmak. Geçenlerde Turn Every Page – The Adventures of Robert Caro ve Robert Gottlieb belgeselini yöneten film yapımcısı Lizzie Gottlieb ve filmin konusu, kitap yayıncısı ve babası Robert Gottlieb ile Q. ve A. etkinliklerine ev sahipliği yaptılar; ve bir eşeğin hayatı hakkındaki karanlık hikayesi EO ile Oscar’a aday gösterilen Polonyalı yönetmen Jerzy Skolimowski ile. Her iki etkinlik de tükendi, dedi.

“Gerçek hayatta” kısaltmasını kullanarak, “Özellikle salgın sonrası çok fazla akış tıkanıklığımız olduğunda, genç insanlar bir IRL deneyiminden sonra huzursuz oluyor” dedi.

Chung ayrıca, tiyatronun beyaz, daha varlıklı mahallelerinin dışından beyaz olmayan insanlara özellikle odaklanarak daha genç ve daha çeşitli bir izleyici kitlesi oluşturmaya çalışıyor. Son yıllarda, bir genç üyelik programı oluşturdu ve New York City’deki yetersiz hizmet alan topluluklardan genç insanlar için kar amacı gütmeyen bir yaratıcı yazarlık ve rehberlik organizasyonu olan Girls Write Now; ve Orta Doğu, Kuzey Afrika ve onların diasporasından çağdaş sanatçıların çalışmalarını sergileyen kar amacı gütmeyen bir kuruluş olan ArteEast.
 
Üst