BadılCan
Active member
Nielsen'e göre, Grammys için seyirci sayısı Pazar akşamı 15.4 milyona yükseldi ve bu da bir önceki yılın törenine kıyasla yüzde 9 azaldı.
Seyirci üç yaşında Grammys'e düşüyor. Derecelendirmeler bu dönemde istikrarlı bir şekilde arttı ve geçen yılın gösterisi için yaklaşık 17 milyon izleyici ile sonuçlandı. Yaklaşık dokuz milyon izleyicinin yuvarlak bir pandemi ile kitlesine düştüğü 2021'den sonra incelemeler yükselmek zorunda kaldı.
Bu yılki düşüşe rağmen, CBS'de yayınlanan ve Paramount+'da yayınlanan Grammys, 2025'ten en çok izlenen eğlence şovlarından biri olmak için iyi konumlandırılmıştır. Ve 50 yaşın altındaki yetişkinler arasındaki incelemeleri sadece biraz azaldı.
Pazar günü etkinlik kesinlikle megawatt cazibe merkezleri için eksik değildi. Taylor Swift Beyoncé'ye sarıldı ve ona En İyi Ülke Albüm Ödülü'nü sundu. Beyoncé ayrıca kariyerinde ilk kez “Kovboy Carter” için yılın albümünü kazandı. Chappell Roan, Sabrina Carpenter, Charli XCX, Benson Boone ve Doechii canlı görünüşler verdi. Lady Gaga ve Bruno Mars, Los Angeles'taki son orman yangınlarının kurbanlarına büyük ölçüde haraç ödeyen bir törende “California Dreamin” düeti yaptı. (Grammys'i yöneten kayıt akademisi, orman yangını için 24 milyon dolardan fazla bağış topladığını söyledi.)
Eleştirmenler üretimi memnuniyetle karşıladı, çeşitliliği onu “yıllarca” en iyi Grammys olarak tanımladı.
Grammys yapımcıları, etkinlikten önce bu yıl herhangi bir değerlendirme çarpması beklemedikleri konusunda uyarmıştı. Orman yangınlarının yıkılması göz önüne alındığında, Grammys etkinliğe yapılan yıllık pazarlama flaşlarını geciktirdi.
Bununla birlikte, derecelendirmelerdeki düşüş, 2 Mart'ta ABC ve Hulu'da yayınlanacak olan yaklaşan Oscar törenleri için bir uyarı işareti olabilir. Ödül törenleri için incelemeler genellikle 2022'den beri yükselişte ve Oscar'lar bir istisna değil: ardışık üç büyüme yılı vardı, bu da geçen yıl 19,5 milyon izleyiciye yol açtı.
Ancak Grammys, bu yıl bir düşüş kaydeden ikinci büyük ödül. Altın Küre derecelendirmelerinin geçen ay 9,3 milyon izleyiciye geri döndüğünü söyledi, geçen yıldan önce utangaç olan neredeyse bir milyon seyirci olan Nielsen.
Geleneksel olarak en yüksek ödül töreni olan Oscar'lar, geçen yıl ABC için 80 milyon dolarlık reklam gelirleri sunarken, Grammys kılavuza göre bir reklam veri şirketi 47 milyon dolar getirdi.
Seyirci üç yaşında Grammys'e düşüyor. Derecelendirmeler bu dönemde istikrarlı bir şekilde arttı ve geçen yılın gösterisi için yaklaşık 17 milyon izleyici ile sonuçlandı. Yaklaşık dokuz milyon izleyicinin yuvarlak bir pandemi ile kitlesine düştüğü 2021'den sonra incelemeler yükselmek zorunda kaldı.
Bu yılki düşüşe rağmen, CBS'de yayınlanan ve Paramount+'da yayınlanan Grammys, 2025'ten en çok izlenen eğlence şovlarından biri olmak için iyi konumlandırılmıştır. Ve 50 yaşın altındaki yetişkinler arasındaki incelemeleri sadece biraz azaldı.
Pazar günü etkinlik kesinlikle megawatt cazibe merkezleri için eksik değildi. Taylor Swift Beyoncé'ye sarıldı ve ona En İyi Ülke Albüm Ödülü'nü sundu. Beyoncé ayrıca kariyerinde ilk kez “Kovboy Carter” için yılın albümünü kazandı. Chappell Roan, Sabrina Carpenter, Charli XCX, Benson Boone ve Doechii canlı görünüşler verdi. Lady Gaga ve Bruno Mars, Los Angeles'taki son orman yangınlarının kurbanlarına büyük ölçüde haraç ödeyen bir törende “California Dreamin” düeti yaptı. (Grammys'i yöneten kayıt akademisi, orman yangını için 24 milyon dolardan fazla bağış topladığını söyledi.)
Eleştirmenler üretimi memnuniyetle karşıladı, çeşitliliği onu “yıllarca” en iyi Grammys olarak tanımladı.
Grammys yapımcıları, etkinlikten önce bu yıl herhangi bir değerlendirme çarpması beklemedikleri konusunda uyarmıştı. Orman yangınlarının yıkılması göz önüne alındığında, Grammys etkinliğe yapılan yıllık pazarlama flaşlarını geciktirdi.
Bununla birlikte, derecelendirmelerdeki düşüş, 2 Mart'ta ABC ve Hulu'da yayınlanacak olan yaklaşan Oscar törenleri için bir uyarı işareti olabilir. Ödül törenleri için incelemeler genellikle 2022'den beri yükselişte ve Oscar'lar bir istisna değil: ardışık üç büyüme yılı vardı, bu da geçen yıl 19,5 milyon izleyiciye yol açtı.
Ancak Grammys, bu yıl bir düşüş kaydeden ikinci büyük ödül. Altın Küre derecelendirmelerinin geçen ay 9,3 milyon izleyiciye geri döndüğünü söyledi, geçen yıldan önce utangaç olan neredeyse bir milyon seyirci olan Nielsen.
Geleneksel olarak en yüksek ödül töreni olan Oscar'lar, geçen yıl ABC için 80 milyon dolarlık reklam gelirleri sunarken, Grammys kılavuza göre bir reklam veri şirketi 47 milyon dolar getirdi.