BadılCan
Active member
Haberler Company Çarşamba günü yaptığı duyuruda, geçen yıl bir milyondan fazla yalnızca dijital abone eklediğini ve bunun da medya endüstrisindeki ters rüzgarlara rağmen yıldan yıla gelir artışına yardımcı olduğunu duyurdu.
Geçen Şubat ayında spor sitesi The Athletic’in satın alınmasıyla eklenen yaklaşık 1 milyonu içermeyen yeni aboneler, The Times’ın toplam ücretli abone sayısını 9,6 milyona çıkardı. Şirket, 2027 yılı sonuna kadar 15 milyon hedef belirledi.
Şirket, 2022’nin dördüncü çeyreğinde toplam 8,8 milyon olmak üzere 240.000 net yalnızca dijital abone eklediğini söyledi. Şirketin, bir yıl önce 795.000 olan basılı abone sayısı 730.000’e yükseldi.
The Times’ın yönetici direktörü Meredith Kopit Levien yaptığı açıklamada, “2020’den sonra net dijital aboneler açısından en iyi ikinci yılımızdı” dedi. “Önemli olarak, her üç ayda bir, haber ve yaşam tarzı ürünlerimizden oluşan bir pakete yönelik güçlü talep olduğuna dair daha fazla kanıt gördük” diye ekledi.
The Times, 2022 için düzeltilmiş faaliyet gelirinin 347,9 milyon dolar olduğunu bildirdi; bu, önceki yıla göre şirketin tahminlerini aşan küçük bir artış. Yıllık satışlar, 2021’e göre yüzde 11,3 artışla 2,3 milyar dolardı.
Şirket, 2022’nin dördüncü çeyreği için yıllık %12,3 artışla 667,5 milyon dolar toplam gelir bildirdi. Abonelikler yüzde 17,9 artışla 414,1 milyon dolara ulaştı.
Reklam geliri, son haftalarda çeşitli medya şirketlerinde işten çıkarma duyurularına yol açan yayıncılık endüstrisindeki reklam harcamalarındaki yavaşlamanın ortasında, çeyrek boyunca 179,2 milyon $ ile çoğunlukla sabit kaldı. The Times’a göre, dijital reklam geliri bir yıl önceki 111,1 milyon dolara kıyasla 111,9 milyon dolar olurken, basılı reklam geliri yüzde 2,6 arttı.
Şirketin mali takvimindeki değişiklik nedeniyle dördüncü çeyrek, 2021’den altı gün daha fazlaydı. Fazladan günlere göre ayarlandığında toplam gelir yüzde 7,2 artarken, reklam geliri yüzde 2,4 düştü.
Toplam işletme giderleri, bir yıl önceki 500.1 milyon $’dan yaklaşık yüzde 10 artarak çeyrek için 548.3 milyon $’a yükseldi. Şirket, ürün geliştirmeyi içeren teknoloji maliyetlerinin yüzde 30,1 arttığını, satış ve pazarlama maliyetlerinin ise yüzde 36 düştüğünü söyledi.
The Times, aktivist bir yatırımcı olan ValueAct’in Cooking, Games ve Wirecutter paket aboneliklerini ve amiral gemisi dijital haber uygulamasını daha agresif bir şekilde satması yönündeki baskısıyla karşı karşıya. ValueAct, Ağustos ayında The Times’ın yaklaşık yüzde 7 hissesini satın aldığını duyurdu.
Şirket, reklam gelirlerinde düşüş öngörmesine rağmen, dijital abonelik gelirinin 2023’ün ilk çeyreğinde yıllık bazda %13 ila %16 artmasını bekliyor.
The Times’ı 550 milyon dolara satın alan The Athletic, dördüncü çeyrekte 6,9 milyon dolarlık düzeltilmiş faaliyet zararıyla para kaybetmeye devam etti. Devralmadan bu yana şirket yaklaşık 36 milyon dolar kaybetti. 2021’de The Times onu satın almadan önce The Athletic 55 milyon dolar kaybetti. Bir önceki yıl yaklaşık 65 milyon $’dan 2022’de 85,7 milyon $’lık satış elde etti.
Times Çarşamba günü yaptığı açıklamada, yönetim kurulunun 250 milyon dolarlık yeni bir A Sınıfı hisse geri alım programını onayladığını duyurdu. Yönetim kurulu geçen Şubat ayında 150 milyon dolarlık ayrı hisse geri alımını onayladı. Şirket bugüne kadar 112 milyon $ değerinde hisse geri satın aldı.
Şirket ayrıca, üç aylık temettüsünü bir önceki çeyreğe göre 2 sent artışla hisse başına 11 sente yükselttiğini açıkladı.
The Times’ın hisseleri Çarşamba günü erken işlemlerde yüzde 12’den fazla yükseldi.
Geçen Şubat ayında spor sitesi The Athletic’in satın alınmasıyla eklenen yaklaşık 1 milyonu içermeyen yeni aboneler, The Times’ın toplam ücretli abone sayısını 9,6 milyona çıkardı. Şirket, 2027 yılı sonuna kadar 15 milyon hedef belirledi.
Şirket, 2022’nin dördüncü çeyreğinde toplam 8,8 milyon olmak üzere 240.000 net yalnızca dijital abone eklediğini söyledi. Şirketin, bir yıl önce 795.000 olan basılı abone sayısı 730.000’e yükseldi.
The Times’ın yönetici direktörü Meredith Kopit Levien yaptığı açıklamada, “2020’den sonra net dijital aboneler açısından en iyi ikinci yılımızdı” dedi. “Önemli olarak, her üç ayda bir, haber ve yaşam tarzı ürünlerimizden oluşan bir pakete yönelik güçlü talep olduğuna dair daha fazla kanıt gördük” diye ekledi.
The Times, 2022 için düzeltilmiş faaliyet gelirinin 347,9 milyon dolar olduğunu bildirdi; bu, önceki yıla göre şirketin tahminlerini aşan küçük bir artış. Yıllık satışlar, 2021’e göre yüzde 11,3 artışla 2,3 milyar dolardı.
Şirket, 2022’nin dördüncü çeyreği için yıllık %12,3 artışla 667,5 milyon dolar toplam gelir bildirdi. Abonelikler yüzde 17,9 artışla 414,1 milyon dolara ulaştı.
Reklam geliri, son haftalarda çeşitli medya şirketlerinde işten çıkarma duyurularına yol açan yayıncılık endüstrisindeki reklam harcamalarındaki yavaşlamanın ortasında, çeyrek boyunca 179,2 milyon $ ile çoğunlukla sabit kaldı. The Times’a göre, dijital reklam geliri bir yıl önceki 111,1 milyon dolara kıyasla 111,9 milyon dolar olurken, basılı reklam geliri yüzde 2,6 arttı.
Şirketin mali takvimindeki değişiklik nedeniyle dördüncü çeyrek, 2021’den altı gün daha fazlaydı. Fazladan günlere göre ayarlandığında toplam gelir yüzde 7,2 artarken, reklam geliri yüzde 2,4 düştü.
Toplam işletme giderleri, bir yıl önceki 500.1 milyon $’dan yaklaşık yüzde 10 artarak çeyrek için 548.3 milyon $’a yükseldi. Şirket, ürün geliştirmeyi içeren teknoloji maliyetlerinin yüzde 30,1 arttığını, satış ve pazarlama maliyetlerinin ise yüzde 36 düştüğünü söyledi.
The Times, aktivist bir yatırımcı olan ValueAct’in Cooking, Games ve Wirecutter paket aboneliklerini ve amiral gemisi dijital haber uygulamasını daha agresif bir şekilde satması yönündeki baskısıyla karşı karşıya. ValueAct, Ağustos ayında The Times’ın yaklaşık yüzde 7 hissesini satın aldığını duyurdu.
Şirket, reklam gelirlerinde düşüş öngörmesine rağmen, dijital abonelik gelirinin 2023’ün ilk çeyreğinde yıllık bazda %13 ila %16 artmasını bekliyor.
The Times’ı 550 milyon dolara satın alan The Athletic, dördüncü çeyrekte 6,9 milyon dolarlık düzeltilmiş faaliyet zararıyla para kaybetmeye devam etti. Devralmadan bu yana şirket yaklaşık 36 milyon dolar kaybetti. 2021’de The Times onu satın almadan önce The Athletic 55 milyon dolar kaybetti. Bir önceki yıl yaklaşık 65 milyon $’dan 2022’de 85,7 milyon $’lık satış elde etti.
Times Çarşamba günü yaptığı açıklamada, yönetim kurulunun 250 milyon dolarlık yeni bir A Sınıfı hisse geri alım programını onayladığını duyurdu. Yönetim kurulu geçen Şubat ayında 150 milyon dolarlık ayrı hisse geri alımını onayladı. Şirket bugüne kadar 112 milyon $ değerinde hisse geri satın aldı.
Şirket ayrıca, üç aylık temettüsünü bir önceki çeyreğe göre 2 sent artışla hisse başına 11 sente yükselttiğini açıkladı.
The Times’ın hisseleri Çarşamba günü erken işlemlerde yüzde 12’den fazla yükseldi.