BadılCan
Active member
Şirket, akış bölümünün gelecek yıla kadar kırılmasını ve iki yıl içinde kârlı olmasını bekliyor. Şirketin en son üç aylık sonuçlarında, dinleme, 217 milyon dolar kaybetti, birkaç ay öncesine göre kayıpları önemli ölçüde azalttı ve bazı analistler tarafından bir kazanç olarak kabul edildi.
Kârlılığa odaklanılması ve akış hizmetinin tamamen yeni değil, Warner Bros. medya şirketleri sadece birkaç yıl önce sahneledi.
Disney, Nisan 2019’da Disney+’ı duyurmak için bir etkinlik düzenlediğinde, bunu abartılı bir yatırımcı vitrininde üç buçuk saatten fazla yaptı. Aynı şekilde, Mart 2019’da Apple, Cupertino, California kampüsünde, Apple TV+’ın önizlemesinin yapıldığı ve Oprah Winfrey, Steven Spielberg ve Jennifer Aniston gibi düzinelerce cesur ismin katıldığı yıldızlarla dolu bir etkinliğe ev sahipliği yaptı.
Buna karşılık, şirketin planlarına aşina olan kişiler, Warner Bros. Discovery’nin etkinliğinin bir saatten biraz fazla süreceğini ve herhangi bir yıldızın yer almayacağını söyledi. Bunun yerine etkinlik, yeni hizmetin adını, pazarlama planlarını ve teknolojik yükseltmelerin yanı sıra bazı dizi ve film duyurularını açıklayacak.
Mevcut HBO Max abonelerinin, kullanıma sunulduğunda yeni hizmete nasıl geçeceği henüz belli değil. Yöneticilerin Çarşamba günü ele alması beklenen konulardan biri de bu. Discovery+ bağımsız bir uygulama olmaya devam ediyor.
Bazı analistler, Discovery’nin program kitaplığını HBO Max’te bulunan senaryolu şovlarla birleştirmenin yeni birleşik uygulamadan daha iyi performans gösterip göstermeyeceğini merak ediyor. Araştırma şirketi Parrot Analytics’in strateji direktörü Julia Alexander, “Bunun Wall Street’teki bazılarının aradığı abone kazanma düzeyini artıracağından şüpheleniyor” dedi.
Bununla birlikte, uygulamada harcanan süreye yardımcı olacağını savundu ve birçok abonenin ortam TV deneyimleri için akış hizmetlerini kullandığına işaret ederek – sen izlerken izle türü – çamaşırları katlama ücreti HGTV ve Food Network gibi markalarla Discovery’nin ekmeği ve yağı olan.
Kârlılığa odaklanılması ve akış hizmetinin tamamen yeni değil, Warner Bros. medya şirketleri sadece birkaç yıl önce sahneledi.
Disney, Nisan 2019’da Disney+’ı duyurmak için bir etkinlik düzenlediğinde, bunu abartılı bir yatırımcı vitrininde üç buçuk saatten fazla yaptı. Aynı şekilde, Mart 2019’da Apple, Cupertino, California kampüsünde, Apple TV+’ın önizlemesinin yapıldığı ve Oprah Winfrey, Steven Spielberg ve Jennifer Aniston gibi düzinelerce cesur ismin katıldığı yıldızlarla dolu bir etkinliğe ev sahipliği yaptı.
Buna karşılık, şirketin planlarına aşina olan kişiler, Warner Bros. Discovery’nin etkinliğinin bir saatten biraz fazla süreceğini ve herhangi bir yıldızın yer almayacağını söyledi. Bunun yerine etkinlik, yeni hizmetin adını, pazarlama planlarını ve teknolojik yükseltmelerin yanı sıra bazı dizi ve film duyurularını açıklayacak.
Mevcut HBO Max abonelerinin, kullanıma sunulduğunda yeni hizmete nasıl geçeceği henüz belli değil. Yöneticilerin Çarşamba günü ele alması beklenen konulardan biri de bu. Discovery+ bağımsız bir uygulama olmaya devam ediyor.
Bazı analistler, Discovery’nin program kitaplığını HBO Max’te bulunan senaryolu şovlarla birleştirmenin yeni birleşik uygulamadan daha iyi performans gösterip göstermeyeceğini merak ediyor. Araştırma şirketi Parrot Analytics’in strateji direktörü Julia Alexander, “Bunun Wall Street’teki bazılarının aradığı abone kazanma düzeyini artıracağından şüpheleniyor” dedi.
Bununla birlikte, uygulamada harcanan süreye yardımcı olacağını savundu ve birçok abonenin ortam TV deneyimleri için akış hizmetlerini kullandığına işaret ederek – sen izlerken izle türü – çamaşırları katlama ücreti HGTV ve Food Network gibi markalarla Discovery’nin ekmeği ve yağı olan.