Kim Vanity Fuarı'nı işletmek ister? Tüm? Herhangi biri?

BadılCan

Active member
Radhika Jones geçen hafta dergi endüstrisini şok etti, yedi yıldan fazla bir süre sonra Vanity Fuarı'ndaki en iyi işten istifa edeceğini söyledi. Olası haleflerin isimleri içeriden geri çekildi.

Bir soru da gölde döndü: İyi İş?

Bir zamanlar Amerikan gazeteciliğinde en çok aranan pozisyonlardan biri olan Vanity Fair'in editör ekibi, onlarca yıldır israflı fotoğraf çekimleri için görünüşte sınırsız çıktı temasları ve bütçeleri ile sofistike ve kültürel dalgalanmalara sahipti.

Ancak dergi endüstrisinin kendisini nasıl ilişkilendirdiği, işin daha çökmüş kısımlarının birçoğu çoktan gitti ve yerini web sitesindeki trafik ve yeni gelir kaynakları hakkında toplantılar aldı. Ve bununla birlikte, insanlar pozisyonun mevcut cazibesini tartıştılar.

“Cevap açık bir evet, harika bir iş,” dedi David Granger 1997'den 2016'ya kadar Esquire editörü.


“Bu işe dokunmam,” dedi Farrah Storr, bir maddeye katılmak için 2021'de Elle'nin İngiliz baskısının editöründe rolünü bıraktı. Bayan Storr, işten çıkarma turlarından sonra endüstri tarafından hayal kırıklığına uğradığını ve daralan reklam gelirinin iyi bir dergi çıkarmayı zorlaştırdığını söyledi.

Kuşkusuz Amerikan gazeteciliğinde Vanity Fuarı'nın yayıncısından sadece birkaç olağanüstü rol var. Ülkedeki en iyi yazar ve fotoğrafçılardan bazıları derginin kenarlarını düzenli olarak süslüyor ve yıllık Oscar partisi ünlüler için bir hedef olmaya devam ediyor.

Bununla birlikte, Bayan Jones'un ayrılmasından bu yana tartışma, sektörde ne kadar değiştiğinin bir işareti oldu. Geçen hafta, ekibine bir E -Mail'de “pratik olarak hepsinin” olduğunu söyledi. 2017'de başladığı hedeflere ulaştı ve son derece kararlı bir sosyal medya izleyicisine, film ve televizyon projelerini ve etkinlik cihazını vurgulayan bir stüdyo şirketine dikkat çekti. Bayan Jones bu makale hakkında yorum yapmayı reddetti.


Çarşamba günü, Condé Nast, Vanity Fuarı ve Vogue ve The New York gibi diğer markalar, rol için jobliste'yi yayınladı. Vanity Fuarı'nın Editör -Chief'i artık “Küresel Editör Yönetmeni” olarak bilinecek ve markanın dört uluslararası baskısını izleyecek. Liste, sağlam bir iş stratejisi geliştirmek ve uygulamak için ticari, tüketiciler, pazarlama, finans ve diğer departmanlarda meslektaşlarıyla çalışacak bir “vizyoner lider” aradıklarını söyledi.


Condé Nast'ın baş içerik sorumlusu Anna Wintour yaptığı açıklamada, pozisyonun “girişimcilik ruhu ve büyük gazeteciliğe derin bir inanç gerektiren inanılmaz bir iş olduğunu” söyledi. Bayan Wintour, tercih ettiği adayın zekâ, cesaret, bağlantılara, küresel bir bakış açısına ve “belirli bir korkusuzluğa” ihtiyacı olacağını da sözlerine ekledi.

“Mesajları kırmalı ve gürültü yapmalısınız – ve bunun siyaset, Hollywood, gerçeklik yıldızlarının eylemleri mi yoksa milyarder sınıfı mı demek isteyip istemediğiniz.” Dedi.

GQ'dan Wherrt Welch, Sara Moonves von W, New York Magazine'den David Haskell ve Ankler'den Janice Min de dahil olmak üzere, sektördeki mümkün olduğunca birçok isim sallandı.

Bizi Weekly ve Hollywood Reporter'ı yeniden icat eden editör olarak kendisini editör olarak yeniden keşfeden Bayan Min, iş öncekinden çok daha az cazipti.

“90'larda kafanızda sıcak bir dakika için sıcak bir dakika geçirebilirsin,” dedi. “Ancak gerçeklik, yetenekli editörler için gerçekliği kullanıyor. Üst düzey bir editörün komik kısımlarına eski medyaya bir şeyleri sarsma yetkisi olmadan ulaşmak daha zor.”


Bustle Digital Group'un yazar ve eski baş içerik sorumlusu Emma Rosenblum, işin gerçekliğinin “azalan bir bütçe, karmaşık bir Condé Nast politikasının yanı sıra hikayelerinin hiçbirinin akmasına izin vermeyen bir internet, Google ve uzun zamandır okunmayan hikayeler, Titok, Tikk.

Bazı eski Condé Nast editörleri hala çok fazla söz görüyor.

“Hala girişimci bir editör için harika bir iş olduğunu düşünüyorum.”

Bir zamanlar Condé Nast'ta artan bir yıldız olan Phillip Picardi ve şimdi Weight Watchers ile baş marka memuru, “Şu anda dergi endüstrisinde Vanity Fair olarak daha heyecan verici bir görünüm hayal edemiyorum.”

Koşusu sırasında 1984'ten 1992'ye yayıncı olarak yayıncı olarak dönüşen Tina Brown, tekrar yapılabileceğinden emin olduğunu söyledi.

“Gazetecilikte çok az harika iş var – iyi kalıyor” dedi.

Bayan Brown, yayının bir derginin ötesine geçmeye devam etmesi gerektiğini söyledi. Ancak hala markanın merkezinde yer alan gazetecilikle Vanity Fuarı da daha büyük yazarlar imzalamalıdır. “Hala çok iyi parçalar var,” dedi.


Ve belki de iş New York'tan bile ayrılmalı, çıkışın Hollywood ve ünlülerle bağlantısını daha iyi yakaladığını söyledi. “Şahsen, bence LA'ya dayanmalı”

Haberler'daki Semafor ve eski medya köşe yazarı editörü Ben Smith, işin iyi mi kötü olup olmadığı sorusunun doğru olmadığını öne sürdü.

“Bence soru, bunun eski medyanın bırakıldığı bir iş olup olmadığı,” dedi “ya da birinin eğlenebileceği bir iş.”
 
Üst