BadılCan
Active member
Kripto para ticaret platformları için dikkat çekici reklamlar, geçen yılki Super Bowl sırasında her yerdeydi. Larry David, bir FTX reklamında çeşitli vintage kıyafetlerdeki icatlara tuhaf tepki gösterdi. Bir eToro reklamında bir grup insan arılar gibi havada süzüldü. Ve ekranda Coinbase için bir QR kodu belirdi.
Bu yılki Büyük Oyun’da mı? Kripto reklamları hiçbir yerde bulunamaz.
Son Super Bowl’dan bu yana geçen aylarda, kripto endüstrisi zor zamanlar geçirdi – en önemlisi, Kasım ayında iflas başvurusunda bulunan bir kripto para borsası olan FTX. Kurucusu Sam Bankman-Fried, siyasi katkıları, lüks mülk alımlarını ve hedge fonunun alım satımlarını finanse etmek için FTX müşteri mevduatlarında milyarlarca dolar kullanmak suçlamasıyla Aralık ayında tutuklandı. (Yaygın dolandırıcılığa karışmaktan suçsuz olduğunu iddia etti.)
Bir veri ve danışmanlık firması olan Kantar tarafından yapılan bir analize göre, kripto şirketleri 2022’de Super Bowl reklamlarını satın almak için toplam 39 milyon dolar harcadı. Kantar’da bir analist olan Alfredo Troncoso, büyük ölçüde kripto reklamcılığının güçlü bir yatırım getirisi sağlayamaması nedeniyle “finansal hizmetlerin 2022’de çok zayıf bir performans sergilediğini” söyledi.
Pazar günkü oyunda kripto endüstrisine yapılan birkaç referanstan biri, şirketin dijital jetonlar verdiğini söyleyen bir reklam yayınlayan bir oyun şirketi olan Limit Break’ten geldi.
O zamandan beri diğer reklamcılar yerlerini aldı. Super Bowl’u yayınlayan Fox Sports’un reklam satışlarından sorumlu başkan yardımcısı Mark Evans, “birkaç birim, yılın başlarında muhteşem bir patlama yaşayan bir kategorideydi – kripto kategorisi” dedi. Bu yılın başlarında ortadan kaybolması, “biraz daha fazla dayanma gücü yarattı” diye ekledi.
Bu yılki Büyük Oyun’da mı? Kripto reklamları hiçbir yerde bulunamaz.
Son Super Bowl’dan bu yana geçen aylarda, kripto endüstrisi zor zamanlar geçirdi – en önemlisi, Kasım ayında iflas başvurusunda bulunan bir kripto para borsası olan FTX. Kurucusu Sam Bankman-Fried, siyasi katkıları, lüks mülk alımlarını ve hedge fonunun alım satımlarını finanse etmek için FTX müşteri mevduatlarında milyarlarca dolar kullanmak suçlamasıyla Aralık ayında tutuklandı. (Yaygın dolandırıcılığa karışmaktan suçsuz olduğunu iddia etti.)
Bir veri ve danışmanlık firması olan Kantar tarafından yapılan bir analize göre, kripto şirketleri 2022’de Super Bowl reklamlarını satın almak için toplam 39 milyon dolar harcadı. Kantar’da bir analist olan Alfredo Troncoso, büyük ölçüde kripto reklamcılığının güçlü bir yatırım getirisi sağlayamaması nedeniyle “finansal hizmetlerin 2022’de çok zayıf bir performans sergilediğini” söyledi.
Pazar günkü oyunda kripto endüstrisine yapılan birkaç referanstan biri, şirketin dijital jetonlar verdiğini söyleyen bir reklam yayınlayan bir oyun şirketi olan Limit Break’ten geldi.
O zamandan beri diğer reklamcılar yerlerini aldı. Super Bowl’u yayınlayan Fox Sports’un reklam satışlarından sorumlu başkan yardımcısı Mark Evans, “birkaç birim, yılın başlarında muhteşem bir patlama yaşayan bir kategorideydi – kripto kategorisi” dedi. Bu yılın başlarında ortadan kaybolması, “biraz daha fazla dayanma gücü yarattı” diye ekledi.