BadılCan
Active member
“The White Lotus” un üçüncü sezonunun beklenen finalinden önce, kendi kendine yeterli lüks gezgin olan HBOS Dark Comedy draması, bazı hayranlar kendilerini gösterinin zengin tesislerinin bir versiyonuna sokabilirler.
California Santa Monica Dağları'nın eteklerindeki Four Seasons Hotel Westlake Village, finalin yayınlanmasından önce Pazar saatlerinde başlaması planlanan bir “özel lüks sağlıklı yaşam -reaksiyonu” sunuyor. Deneyim, bu sezonun Tayland yerinin özünü “kaydetmeli”.
Kampanya hakkındaki basın açıklamasında HBO ve MaxExecutive Oriamals Marketing Başkan Yardımcısı Pia Barlow, “Hayranları” The White Lotus “u görmeye ve gerçekten deneyimlemeye davet ediyoruz” dedi.
Geri çekilme, mevcut sezona entegre edilen birçok “beyaz lotus” güvertesinden ve ürünlerden sadece bir tanesidir. Premium bagaj şirketi, kapsül koleksiyonunu “White Lotus” u çiçek baskısında Lotus feed ile sattı. H&M, Abercrombie & Fitch, Bloomingdale ve Banana Cumhuriyeti gibi giyim satıcıları, şovdan ilham alan tesis için tüm ilham veren tatil beldesini sundu. (Muz Cumhuriyeti için modellenen sezonun bir yıldızı olan Patrick Schwarzenegger.) Markalı bir plaj çantasında “Beyaz Lotus” duvar kağıdı, güneş kremi ve seyahat cilt bakımı var. Güneş gözlükleri, mumlar, çikolatalar ve hatta Taylandlı bir kahve blace-kremer, gösterinin varlıklı kahramanları gibi yaşamak isteyen seyirciler tarafından satın alınabilir.
Ancak Gerçekten “Beyaz Lotus” deneyimi doğası gereği zor bir öneridir. Mike White nüfusu tarafından yaratılan, yazılan ve sahnelenen dizinin birincil motifi, dünyanın sakin ve en sıra dışı çevresi tarafından kapsansa bile, artık egolarına veya sürekli büyüyen istismar listesiyle şımartmak için verilemeyen zenginleri her zaman satirize etmektir. Rahatlayamazsın.
İlk sezonun galasından önce 2021'de Haber'dan White, “Sadece tatilde parası ve paranın tüm ilişkilerini nasıl etkilediğini bir gösteri yapmam gerektiğini düşündüm.” Dedi.
Seyirciler finalde bombaların düşmesini bekliyor. Daha önceki mevsimler, ayrıcalıkları ve kendine güven eksikliği nedeniyle övülen zengin otel konukları arasında bir cinayet içeriyordu. Türbülansları, otel personelinin işçi sınıfının endişeleriyle iç içe geçmiş.
Tayland'da dört mevsimde büyük ölçüde çekilen Sezon 3'ün planı, zaten kardeşler arasında ensest bir cinsel karşılaşma içeriyordu. Bir babanın gölgeli iş dünyası olarak gelişen intihar ve cinayet fikri maruz kalmakla tehdit ediliyor. Ve bol miktarda uyuşturucu ve alkol tüketimi.
Konularına rağmen, markalar “Beyaz Lotus” a isimlerini bağlamak için gıcırtılı değildi. Barlow, bu hafta Haberler'a E -Mail tarafından, bu “çok kasıtlı” ortaklıkların “seri içindeki olağanüstü hikaye anlatımıyla konuşacakları değil, birçok taraftarın kurgusal otel zincirindeki merakını beslemek için tasarlandıklarını söyledi.
Geçmişin unutulmaz bir ürün yerleşiminin aksine (“Stranger Things” ya da “Better Call Saul” da Cinnabon EGGO waffle'ları gibi), bu lisanslı ürünler ekranda görünmedi, ancak gerçek dünya için tasarlandı – böylece hayranlar oturma odalarını, dolaplarını ve günlük yaşamını getirdi. Ne Beyaz ne de şovun yapım ekibi marka kampanyalarına katılmadı.
Ani bir lisans sözleşmesinin seli son alaka denemesi olarak yorumlanabileceği bir zaman vardı, ancak bu, HBO'nun en büyük hitlerinden biri olan ve bölüm başına yaklaşık 15 milyon izleyiciye ulaşan ve bazı üniversite izleme vardiyaları ile durum böyle değil.
Aslında, HBO şovunun çevrimiçi büyüsü, minimum ortaklıkları olan önceki mevsimlerden kaynaklanan çabaları iyileştirmeye teşvik etti. “White Lotus” tarzına adanmış sadece Tiktok'ta milyonlarca zaman izlendi.
“Hayranların sosyal katkılarla teorilerine aşık olduklarını gördük,” dedi Barlow, hayranların “beyaz lotus” dünyasına girmenin yollarını aradıklarını da sözlerine ekledi.
Seyircinin şovun sattığı hayal gücünden satın almak istediklerine dair birçok kanıt var. Son iki mevsim Hawaii ve İtalya'da oynadı ve dört mevsim yerlerinde vuruldu, her iki yer de “It” destinasyonlarına dönüştü. Şirkete göre, Maui mülküne çevrimiçi ilgi, 1. sezonun yayınlanmasından sonra yüzde 425 arttı.
Şubat 2024'te Tayland'daki üçüncü sezonun kullanılacağı açıklandığında, Güneydoğu Asya ülkesi arayışı, çevrimiçi seyahat acentesi Expedia'da yüzde 50 arttı.
Bir TV şovunun hayatı son yıllarda böyle oldu
“Arkadaşlar” hayranları Monica ve Rachel'ın dairesinde takılabilirler. Hulus Comedy-Mystera'nın takipçileri, üçüncü sezonun finalden önce vurulduğu ve sezonun sezonunu çözmeye çalışmak için ipuçlarını incelediği Manhattan Tiyatrosu'nda yürüyüş yapabildiler. New York'taki uzun vadeli bir etkinlikte, Netflix 'Distopya Bloodbath “Squid Game” hayranları, serinin bükülmüş oyun oyunları versiyonlarına katılıyor ve canlı çıkıyorlar. (Kore atıştırmalıklarını, kokteylleri ve alımları takip edin.)
“Game of Thrones” ve “The Last of Us” gibi diğer HBO şovları benzer muamele gördü. “Bu kampanyalar orijinal serimizi canlandırmayı amaçlıyor,” dedi Barlow, “hayranlara dokunabilecek ve hissedebilecek imza deneyimlerinin yaratılması.”
Ya da Beyaz 2021'in ilk önce “Beyaz Lotus” unu yaratması için ilham veren şey hakkında söylediği gibi: “Tatilinizle diğer insanların gerçeklerinde bir şeyler var.”
California Santa Monica Dağları'nın eteklerindeki Four Seasons Hotel Westlake Village, finalin yayınlanmasından önce Pazar saatlerinde başlaması planlanan bir “özel lüks sağlıklı yaşam -reaksiyonu” sunuyor. Deneyim, bu sezonun Tayland yerinin özünü “kaydetmeli”.
Kampanya hakkındaki basın açıklamasında HBO ve MaxExecutive Oriamals Marketing Başkan Yardımcısı Pia Barlow, “Hayranları” The White Lotus “u görmeye ve gerçekten deneyimlemeye davet ediyoruz” dedi.
Geri çekilme, mevcut sezona entegre edilen birçok “beyaz lotus” güvertesinden ve ürünlerden sadece bir tanesidir. Premium bagaj şirketi, kapsül koleksiyonunu “White Lotus” u çiçek baskısında Lotus feed ile sattı. H&M, Abercrombie & Fitch, Bloomingdale ve Banana Cumhuriyeti gibi giyim satıcıları, şovdan ilham alan tesis için tüm ilham veren tatil beldesini sundu. (Muz Cumhuriyeti için modellenen sezonun bir yıldızı olan Patrick Schwarzenegger.) Markalı bir plaj çantasında “Beyaz Lotus” duvar kağıdı, güneş kremi ve seyahat cilt bakımı var. Güneş gözlükleri, mumlar, çikolatalar ve hatta Taylandlı bir kahve blace-kremer, gösterinin varlıklı kahramanları gibi yaşamak isteyen seyirciler tarafından satın alınabilir.
Ancak Gerçekten “Beyaz Lotus” deneyimi doğası gereği zor bir öneridir. Mike White nüfusu tarafından yaratılan, yazılan ve sahnelenen dizinin birincil motifi, dünyanın sakin ve en sıra dışı çevresi tarafından kapsansa bile, artık egolarına veya sürekli büyüyen istismar listesiyle şımartmak için verilemeyen zenginleri her zaman satirize etmektir. Rahatlayamazsın.
İlk sezonun galasından önce 2021'de Haber'dan White, “Sadece tatilde parası ve paranın tüm ilişkilerini nasıl etkilediğini bir gösteri yapmam gerektiğini düşündüm.” Dedi.
Seyirciler finalde bombaların düşmesini bekliyor. Daha önceki mevsimler, ayrıcalıkları ve kendine güven eksikliği nedeniyle övülen zengin otel konukları arasında bir cinayet içeriyordu. Türbülansları, otel personelinin işçi sınıfının endişeleriyle iç içe geçmiş.
Tayland'da dört mevsimde büyük ölçüde çekilen Sezon 3'ün planı, zaten kardeşler arasında ensest bir cinsel karşılaşma içeriyordu. Bir babanın gölgeli iş dünyası olarak gelişen intihar ve cinayet fikri maruz kalmakla tehdit ediliyor. Ve bol miktarda uyuşturucu ve alkol tüketimi.
Konularına rağmen, markalar “Beyaz Lotus” a isimlerini bağlamak için gıcırtılı değildi. Barlow, bu hafta Haberler'a E -Mail tarafından, bu “çok kasıtlı” ortaklıkların “seri içindeki olağanüstü hikaye anlatımıyla konuşacakları değil, birçok taraftarın kurgusal otel zincirindeki merakını beslemek için tasarlandıklarını söyledi.
Geçmişin unutulmaz bir ürün yerleşiminin aksine (“Stranger Things” ya da “Better Call Saul” da Cinnabon EGGO waffle'ları gibi), bu lisanslı ürünler ekranda görünmedi, ancak gerçek dünya için tasarlandı – böylece hayranlar oturma odalarını, dolaplarını ve günlük yaşamını getirdi. Ne Beyaz ne de şovun yapım ekibi marka kampanyalarına katılmadı.
Ani bir lisans sözleşmesinin seli son alaka denemesi olarak yorumlanabileceği bir zaman vardı, ancak bu, HBO'nun en büyük hitlerinden biri olan ve bölüm başına yaklaşık 15 milyon izleyiciye ulaşan ve bazı üniversite izleme vardiyaları ile durum böyle değil.
Aslında, HBO şovunun çevrimiçi büyüsü, minimum ortaklıkları olan önceki mevsimlerden kaynaklanan çabaları iyileştirmeye teşvik etti. “White Lotus” tarzına adanmış sadece Tiktok'ta milyonlarca zaman izlendi.
“Hayranların sosyal katkılarla teorilerine aşık olduklarını gördük,” dedi Barlow, hayranların “beyaz lotus” dünyasına girmenin yollarını aradıklarını da sözlerine ekledi.
Seyircinin şovun sattığı hayal gücünden satın almak istediklerine dair birçok kanıt var. Son iki mevsim Hawaii ve İtalya'da oynadı ve dört mevsim yerlerinde vuruldu, her iki yer de “It” destinasyonlarına dönüştü. Şirkete göre, Maui mülküne çevrimiçi ilgi, 1. sezonun yayınlanmasından sonra yüzde 425 arttı.
Şubat 2024'te Tayland'daki üçüncü sezonun kullanılacağı açıklandığında, Güneydoğu Asya ülkesi arayışı, çevrimiçi seyahat acentesi Expedia'da yüzde 50 arttı.
Bir TV şovunun hayatı son yıllarda böyle oldu
“Arkadaşlar” hayranları Monica ve Rachel'ın dairesinde takılabilirler. Hulus Comedy-Mystera'nın takipçileri, üçüncü sezonun finalden önce vurulduğu ve sezonun sezonunu çözmeye çalışmak için ipuçlarını incelediği Manhattan Tiyatrosu'nda yürüyüş yapabildiler. New York'taki uzun vadeli bir etkinlikte, Netflix 'Distopya Bloodbath “Squid Game” hayranları, serinin bükülmüş oyun oyunları versiyonlarına katılıyor ve canlı çıkıyorlar. (Kore atıştırmalıklarını, kokteylleri ve alımları takip edin.)
“Game of Thrones” ve “The Last of Us” gibi diğer HBO şovları benzer muamele gördü. “Bu kampanyalar orijinal serimizi canlandırmayı amaçlıyor,” dedi Barlow, “hayranlara dokunabilecek ve hissedebilecek imza deneyimlerinin yaratılması.”
Ya da Beyaz 2021'in ilk önce “Beyaz Lotus” unu yaratması için ilham veren şey hakkında söylediği gibi: “Tatilinizle diğer insanların gerçeklerinde bir şeyler var.”