“Müzikal “Mean Girls” gişede zafer kazandı”

BadılCan

Active member
Bu tatil haftasonunun gişesi “Mean Girls” ile doluydu ve TikTok bunun hakimiyetinden en azından kısmen sorumlu olabilir.

PG-13 dereceli yeni film, başrolünde Lindsay Lohan'ın oynadığı, 2018 Broadway uyarlamasını (ve iki ulusal turneyi) büyük bir hit haline getiren şarkılarla 2004 yapımı orijinal filmin müzikal versiyonu, tatil hafta sonu -dolar üzerinden 28 milyon dolar hasılat elde etti. Film, Jason Statham'ın 16,8 milyon dolar hasılat yapan aksiyon filmi “The Beekeeper”ı geride bırakarak birinci sıraya yerleşti. (Paramount Pictures, Martin Luther King'in doğum gününü kutlayan Pazartesi günkü federal tatilden elde edilen geliri de ekleyerek “Mean Girls”ün 32 milyon dolara ulaşmasını bekliyor.)

Bu haber, genellikle yeni yıla da yansıyan yıl sonu gişe rekorları kıran gişe rekorlarından yararlanamayan gişeler için hoş bir rahatlama oldu. (Geçen yıl, “Avatar: The Way of Water” bu hafta sonu beşinci haftasonunda 40 milyon dolar daha kazandırdı.) “Mean Girls” aynı zamanda Paramount'un agresif dijital pazarlama stratejilerinin başarılı olduğunun da bir kabulüdür.

Stüdyo, dünya çapında 130 milyon dolar hasılat yapan orijinal filmi bu yeni versiyonun en iyi tanıtım şekli olarak kullanmak için büyük çaba harcadı.


Hayranları tarafından “Kötü Kızlar Günü” olarak bilinen 3 Ekim'de Paramount, bir günlük pazarlama kampanyası için 10 dakikalık 23 klip yayınlayarak genç izleyicilere gençlerin yatıya kalmalarının vazgeçilmezi olan kült klasiği tanıtmak için TikTok'u bir platform olarak kullandı. Dublör sosyal medya sitesinde paylaşıldı.

Paramount'un dünya çapındaki pazarlama ve dağıtım başkanı Marc Weinstock'a göre tanıtım, sitedeki ilk 15 saatinde filmin tamamının 750.000 kez görüntülenmesini sağladı ve şu anda 515.000 takipçisi olan yeni Mean Girls TikTok hesabına 100.000 takipçi ekledi.

Tüm bunlar yazar-yapımcı-yıldız Tina Fey'in “20 yıldır her gün TBS'deymiş gibi” hissettiğini söylediği bir film için.

TikTok'un aktörlerin grevi sırasında geri çekilme ve filmin oyuncularına tazminat ödeme çabası hakkında Bay Weinstock şunları söyledi: “Çok başarılı olacağını düşündük, ancak eskisi kadar başarılı olmadı.” İlginin büyük kısmını kullanıcılara bağladı. Televizyonda her yerde bulunmasına rağmen orijinal filmi hiç görmemiş olan kişi.

Karı-koca ekibi Samantha Jayne ve Arturo Perez Jr. tarafından yönetilen 2024 yapımı devam filminde Plastik patronu olarak Reneé Rapp, büyüsüne kapılan düşmanı Cady Heron rolünde Regina George ve Angourie Rice rol alıyor. Filmin başlangıçta Paramount yayın hizmeti için planlanmıştı, ancak yaz boyunca olumlu test gösterimlerinin ardından stüdyo filmi sinemalarda yayınlamaya karar verdi. (Paramount, 2022 yapımı, yurt içinde 106 milyon dolar hasılat yapan, meme üreten korku filmi “Smile” ve stüdyonun geçen Şubat ayında yayınladığı “80 for Brady” ile benzer bir yol seçti.)


Filmin sinemada gösterime girmesi kararı, çoğunlukla çevrimiçi reklamcılık olmak üzere tahmini 20 milyon dolarlık pazarlama maliyetine neden oldu. Paramount, filmi TikTok'ta tanıtmanın yanı sıra genç kızlara sinemaya ücretsiz yolculuk imkanı sunmak için Uber ile ortaklık kurdu. müzikal filmde Janis'i canlandıran aktris Auliʻi Cravalho'nun Instagram'ı devralması; özel Snapchat lensleri ve filtreleri; genç gönül yarası Chris Briney'nin yavru köpeklerle oynadığı bir YouTube videosu; ve en önemlisi: Fragmanı “Taylor Swift: The Eras Tour”un önüne yerleştirmek.

Bayan Fey, “Ekibin ulaşmak istediği farklı kitleleri ve onları nerede bulabileceklerini çok net bir şekilde anladığını düşünüyorum” dedi. “Arkadaşımın kızı geçen Çarşamba günü Uber'den, gençlerin bu hafta sonu sinemalarda 'Mean Girls'ü izlemek için iki bedava araç alacağına dair bir bildirim aldı. Ben de Vay, Paramount'un kusursuz olduğunu düşündüm.

Aslında o kadar kapsamlıydı ki tiyatroya gelenlerin çoğunu 18-34 yaş arası kadınlar oluşturuyordu. Film, muhtemelen filmi gençken izlemiş olanlar da dahil olmak üzere daha yaşlı pek çok kadına ulaşmadı, bu da filmin büyüyebileceğine dair bir işaret.

“45 yaşın üzerindekilerin oranı sadece yüzde 7 idi. Paramount'un yurt içi dağıtım başkanı Chris Aronson, yalnızca yüzde 10'unun 35-44 olduğunu söyledi. “Dolayısıyla burada daha yaşlı kitleye hitap etme fırsatımız olduğunu düşünüyorum.”

Bay Weinstock filme çok sayıda insanın geleceğinden emin. “Onlar serinin hayranları” dedi. “Bunu görüyorlar ve 'Ah, Kötü Kızlarımı seviyorum' diyorlar. Bu çok hoş görünüyor.”
 
Üst