BadılCan
Active member
İki hafta önce, Netflix'in Baş İçerik Sorumlusu Bela Bajaria, Los Angeles'taki Mısır Tiyatrosu aşamasına girdi ve İspanyolca müzikal “Emilia Pérez” için şirketin 13 Oscar adayını geçti.
“Diğer tüm stüdyolardan daha fazla Oscar adaylığı aldık.”
Sonuçta, en sevilen fiyat, akış devinden kaçan en iyi resim için Oscar fiyatı, anlayışında görünüyordu.
Bu anın ne kadar geçici olması olurdu.
Sadece üç gün sonra Netflix, filmin ana oyuncusu Karla Sofía Gascón adına bir özür yayınladı – bir gazetecinin Bayan Gascón'un Twitter'dan önce yayınladığı bir dizi türetilmiş yorumu tekrarladıktan sonra bir Oscar için aday gösterilen ilk açık transfereper, Şimdi X olarak bilinen, Müslümanlardan George Floyd'a ve hatta Oscar'lara kadar birkaç insanı küçümsedi.
Akış devi, dükkandaki en büyük küresel ödüllerden birine sahiptir. Harvey Weinstein'ın çiğ ve takla kampanyası döneminde dişlerini kesen önde gelen bir Oscar stratejisti olan Lisa Taback'in rehberliğinde şirket, filmlerini tanıtmakta ve Oscar'lar da dahil olmak üzere özveri şovlarını gösteren yaklaşık 60 kişiyi istihdam ediyor. Oscarlar, Oscar'lar. Büyük Britanya'daki Emmys ve Baftas.
Ancak Netflix, saldırgan oynamak yerine, en iyi destekleyici aktris için filmdeki rolüne hazır olan Zoe Saldaña gibi adaylar için serpinti sınırlamaya ve fırsatları kurtarmaya çalışıyor.
Şirket, Bayan Gascón'u Los Angeles'taki (bazı grup reklamlarında kaldığı) ve Oscar seçmenlerine e -Mail patlamalarında reklam panolarından çıkardı. Hafta sonu üç fiyata parlayan şov sırasında, Bayan Saldaña filmin el fenerini giydi, en iyi destekleyici aktris için eleştirmenleri kabul etti ve filmini “Küçük Movie” olarak adlandırdı.
Cumartesi günü, Bayan Saldaña, filmin yönetmeni Jacques Audiard'a, Filmi tanıttığı Filmi tanıttığı Jacques Audiard'a atladı. Bayan Gascón, filmi başlangıçta Bayan Saldaña ile sunmalıdır.
Chapman Üniversitesi Film Okulu Dekanı Stephen Galloway, “Bir filmin kaderinin asteroit gibi değiştiği gibi bir durum gördüğümü sanmıyorum.” Dedi.
Netflix bir açıklamayı reddetti.
İlk başta Netflix ekibi, Bayan Gascón'un vazgeçilmez özürünün gürültüyü bastıracağından, şirket içinde tartışma bilgisi olan iki kişiden emindi. Bayan Gascón'un başka planları vardı. Çarşamba günü Instagram'a uzun bir mektup yazdı ve katkıların bağlamdan çıkarıldığını söyledi. Daha sonra, Oscar yarışından çekilmeyeceğini söyledi.
Netflix, şirket içinde tartışma bilgisi olan iki kişinin, halka açık olana kadar sadece iki tanıtımdan birini bildiğini söyledi. Bayan Gascón, bu makalede bir yorum için gerçekleştirilemedi. Perşembe günü Instagram'daki bir yazıda şöyle yazdı: “Umarım sessizliğim filmin ne olduğu için güzel bir aşk ve fark olmasına izin verir.”
Netflix, diğer “Emilia Pérez” yıldızları ve yönetmeni için para harcamaya devam ediyor, ancak şirket, geçen hafta sonu Bayan Gascón'un uçuşlarını, karar hakkında bilgi sahibi olan üç kişiyi ödemeyi teklif etmedi. Güney Kaliforniya'da etkinliklerin bir litani için görünmesi gerekiyordu: Amerikan Film Enstitüsü'nün öğle yemeği; Aday gösterildiği Eleştirmenler Ödülleri; Yapımcılar Guild Ödülleri; Ve ortak yıldızı Selena Gomez ve diğerleriyle ona ödül vermesi gereken Santa Barbara Uluslararası Film Festivali.
Bayan Taback 2018, dört çalışandan ekibi ile Netflix'e geldiğinde, teknoloji şirketinin Hollywood çabalarını ölçeklendirmelidir. (“Beyaz Kasklar” için en iyi belgesel olan ilk Oscar'ı kazanmak için şirketle çalışmıştı.) Güçlü bir içerik ve görünüşte sınırsız kaynaklarla Bayan Taback, rakiplerini genellikle abartılı bir şekilde aşıyor. (Müze tarzında bir sergi için iki ses istasyonu kiralamak “Roma” için kostümler, Alfonso Cuarón'un siyah beyaz draması böyle bir örnekti.)
Şirketin adaylıkları her zaman zaferlerinden daha büyüktür, ancak son yedi yılda yatırılan kaynaklar, akış devlerinde, özellikle de şirketin isteksizliğini elde edenlere katkıda bulunmuştur. Ve bir dereceye kadar çalıştı.
“Hollywood Netflix'in ne işe yaradığını anlamıyor. Akademi ödülleri değil. Bu algoritmadır ”dedi. “Ödüller Hollywood sistemini yatıştırmalı. Netflix olsaydım, iki kat daha fazla harcama yapardım. “
Martin Scorsese, Bradley Cooper, Jane Campion, David Fincher ve Noah Baumbach tutku projelerini hizmete girdiler. Bazı durumlarda, filmlerin geleneksel stüdyolarda üretilemeyecek kadar ticari olarak ya da çok pahalı olmamasıydı, aynı zamanda Netflix'te de bakıldıkları içindi.
“Netflix, ekibimi bir araya getirme özgürlüğümü ve Spielberg gibi sadece Tanrı benzeri film yapımcılarının 10 Oscar'a aday gösterilen” Irishman “ı aldığı son ayrıcalığı garanti etti. Sıfır kazandı.
“Emilia Pérez” biraz farklıydı. Netflix, Cannes Film Festivali'nde Kanada ve İngiliz Haklarını geçen yıl 8 milyon dolar karşılığında satın aldı. (Bayan Gascón, Bayan Saldaña, Bayan Gomez ve Adriana Paz dahil olmak üzere kadın dizisi, festivalin en iyi oyuncuları için ödül kazandı.) A ile İspanyolca bir müzikal için 13 Oscar adaylığı alan birçok kişi için Sadece birkaç Netflix abonesinin gördüğü bir Fransız yönetmeniyle Fransızca kendi başına bir performans.
Bayan Gascón'un tartışmaları bir kenara bırakılırsa, şirket içindeki kişiler fiyat -çözünürlük stratejilerinin değişmesini beklemediklerini söylüyor. Para hala harcanıyor. Olaylar hala abartılı olacak.
Tabii ki, bir değişiklik olacak: İşbirliği ile başa çıkmak için Netflix'in sosyal medya hesaplarını düşünün.
“Diğer tüm stüdyolardan daha fazla Oscar adaylığı aldık.”
Sonuçta, en sevilen fiyat, akış devinden kaçan en iyi resim için Oscar fiyatı, anlayışında görünüyordu.
Bu anın ne kadar geçici olması olurdu.
Sadece üç gün sonra Netflix, filmin ana oyuncusu Karla Sofía Gascón adına bir özür yayınladı – bir gazetecinin Bayan Gascón'un Twitter'dan önce yayınladığı bir dizi türetilmiş yorumu tekrarladıktan sonra bir Oscar için aday gösterilen ilk açık transfereper, Şimdi X olarak bilinen, Müslümanlardan George Floyd'a ve hatta Oscar'lara kadar birkaç insanı küçümsedi.
Akış devi, dükkandaki en büyük küresel ödüllerden birine sahiptir. Harvey Weinstein'ın çiğ ve takla kampanyası döneminde dişlerini kesen önde gelen bir Oscar stratejisti olan Lisa Taback'in rehberliğinde şirket, filmlerini tanıtmakta ve Oscar'lar da dahil olmak üzere özveri şovlarını gösteren yaklaşık 60 kişiyi istihdam ediyor. Oscarlar, Oscar'lar. Büyük Britanya'daki Emmys ve Baftas.
Ancak Netflix, saldırgan oynamak yerine, en iyi destekleyici aktris için filmdeki rolüne hazır olan Zoe Saldaña gibi adaylar için serpinti sınırlamaya ve fırsatları kurtarmaya çalışıyor.
Şirket, Bayan Gascón'u Los Angeles'taki (bazı grup reklamlarında kaldığı) ve Oscar seçmenlerine e -Mail patlamalarında reklam panolarından çıkardı. Hafta sonu üç fiyata parlayan şov sırasında, Bayan Saldaña filmin el fenerini giydi, en iyi destekleyici aktris için eleştirmenleri kabul etti ve filmini “Küçük Movie” olarak adlandırdı.
Cumartesi günü, Bayan Saldaña, filmin yönetmeni Jacques Audiard'a, Filmi tanıttığı Filmi tanıttığı Jacques Audiard'a atladı. Bayan Gascón, filmi başlangıçta Bayan Saldaña ile sunmalıdır.
Chapman Üniversitesi Film Okulu Dekanı Stephen Galloway, “Bir filmin kaderinin asteroit gibi değiştiği gibi bir durum gördüğümü sanmıyorum.” Dedi.
Netflix bir açıklamayı reddetti.
İlk başta Netflix ekibi, Bayan Gascón'un vazgeçilmez özürünün gürültüyü bastıracağından, şirket içinde tartışma bilgisi olan iki kişiden emindi. Bayan Gascón'un başka planları vardı. Çarşamba günü Instagram'a uzun bir mektup yazdı ve katkıların bağlamdan çıkarıldığını söyledi. Daha sonra, Oscar yarışından çekilmeyeceğini söyledi.
Netflix, şirket içinde tartışma bilgisi olan iki kişinin, halka açık olana kadar sadece iki tanıtımdan birini bildiğini söyledi. Bayan Gascón, bu makalede bir yorum için gerçekleştirilemedi. Perşembe günü Instagram'daki bir yazıda şöyle yazdı: “Umarım sessizliğim filmin ne olduğu için güzel bir aşk ve fark olmasına izin verir.”
Netflix, diğer “Emilia Pérez” yıldızları ve yönetmeni için para harcamaya devam ediyor, ancak şirket, geçen hafta sonu Bayan Gascón'un uçuşlarını, karar hakkında bilgi sahibi olan üç kişiyi ödemeyi teklif etmedi. Güney Kaliforniya'da etkinliklerin bir litani için görünmesi gerekiyordu: Amerikan Film Enstitüsü'nün öğle yemeği; Aday gösterildiği Eleştirmenler Ödülleri; Yapımcılar Guild Ödülleri; Ve ortak yıldızı Selena Gomez ve diğerleriyle ona ödül vermesi gereken Santa Barbara Uluslararası Film Festivali.
Bayan Taback 2018, dört çalışandan ekibi ile Netflix'e geldiğinde, teknoloji şirketinin Hollywood çabalarını ölçeklendirmelidir. (“Beyaz Kasklar” için en iyi belgesel olan ilk Oscar'ı kazanmak için şirketle çalışmıştı.) Güçlü bir içerik ve görünüşte sınırsız kaynaklarla Bayan Taback, rakiplerini genellikle abartılı bir şekilde aşıyor. (Müze tarzında bir sergi için iki ses istasyonu kiralamak “Roma” için kostümler, Alfonso Cuarón'un siyah beyaz draması böyle bir örnekti.)
Şirketin adaylıkları her zaman zaferlerinden daha büyüktür, ancak son yedi yılda yatırılan kaynaklar, akış devlerinde, özellikle de şirketin isteksizliğini elde edenlere katkıda bulunmuştur. Ve bir dereceye kadar çalıştı.
“Hollywood Netflix'in ne işe yaradığını anlamıyor. Akademi ödülleri değil. Bu algoritmadır ”dedi. “Ödüller Hollywood sistemini yatıştırmalı. Netflix olsaydım, iki kat daha fazla harcama yapardım. “
Martin Scorsese, Bradley Cooper, Jane Campion, David Fincher ve Noah Baumbach tutku projelerini hizmete girdiler. Bazı durumlarda, filmlerin geleneksel stüdyolarda üretilemeyecek kadar ticari olarak ya da çok pahalı olmamasıydı, aynı zamanda Netflix'te de bakıldıkları içindi.
“Netflix, ekibimi bir araya getirme özgürlüğümü ve Spielberg gibi sadece Tanrı benzeri film yapımcılarının 10 Oscar'a aday gösterilen” Irishman “ı aldığı son ayrıcalığı garanti etti. Sıfır kazandı.
“Emilia Pérez” biraz farklıydı. Netflix, Cannes Film Festivali'nde Kanada ve İngiliz Haklarını geçen yıl 8 milyon dolar karşılığında satın aldı. (Bayan Gascón, Bayan Saldaña, Bayan Gomez ve Adriana Paz dahil olmak üzere kadın dizisi, festivalin en iyi oyuncuları için ödül kazandı.) A ile İspanyolca bir müzikal için 13 Oscar adaylığı alan birçok kişi için Sadece birkaç Netflix abonesinin gördüğü bir Fransız yönetmeniyle Fransızca kendi başına bir performans.
Bayan Gascón'un tartışmaları bir kenara bırakılırsa, şirket içindeki kişiler fiyat -çözünürlük stratejilerinin değişmesini beklemediklerini söylüyor. Para hala harcanıyor. Olaylar hala abartılı olacak.
Tabii ki, bir değişiklik olacak: İşbirliği ile başa çıkmak için Netflix'in sosyal medya hesaplarını düşünün.