BadılCan
Active member
Aralarında Nickelodeon, MTV ve Comedy Central'ın da bulunduğu televizyon ağlarının sahibi Paramount, yüzlerce çalışanını işten çıkararak, şirketin geleneksel televizyondan sancılı bir şekilde uzaklaşmaya devam etmesi nedeniyle maliyetleri düşürüyor.
Gizli şirket bilgilerini tartışmak üzere anonimlik koşuluyla konuşan kesintilere aşina bir kişiye göre, şirketin yaklaşık 24.500 çalışanının yaklaşık yüzde 3'ü işten çıkarmalardan etkilenecek.
Paramount İcra Kurulu Başkanı Bob Bakish, çalışanlara gönderdiği bir notta, kesintilerin “şirketi büyümeye döndürme” girişiminin bir parçası olduğunu söyledi.
Bay Bakish, “Geçen ay söylediğim gibi, bu değişikliklerin hiçbir şekilde kolay olmadığının farkında olsam da bunun geleceğimiz için doğru karar olduğuna eminim” diye yazdı. “Bu ayarlamalar ivmemizi geliştirmemize ve önümüzdeki yıl için stratejik vizyonumuzu hayata geçirmemize olanak tanıyacak ve heyecanlanacak çok şeyimiz olduğuna kesinlikle inanıyorum.”
Paramount bir yol ayrımında. Şirketin çoğunluk hissedarı Shari Redstone, şirketteki hisselerini satmayı düşünüyor; bu, onlarca yıllık aile mülkiyetinin sonunu getirebilecek bir anlaşma. “Top Gun” ve “Mission: Impossible” gibi Paramount serilerinin yapımına yardımcı olan medya şirketi Skydance ilgilendiğini ifade etti ancak herhangi bir anlaşma kesinleşmedi.
Geleneksel medyadaki tüm rakipleri gibi Paramount da, yayın hizmetlerinin geleneksel televizyon ve sinema izlemenin yerini alması nedeniyle Netflix'e ayak uydurmakta zorlandı. Şirketin en büyük yayın hizmeti olan Paramount+ henüz kârlı değil ve şirketin kârını azaltıyor. Reklam destekli hizmet Pluto TV'yi de içeren Paramount'un yayın bölümü geçen yıl 1 milyar dolardan fazla zarar etti.
Paramount'un kablolu ağlarının izlenme oranı azalsa da TV işinin bazı kısımları sabit kalıyor. Pazar günkü Super Bowl'u yayınlayan Paramount'un CBS ağı, Kansas City Chiefs'in San Francisco 49ers'ı uzatmada mağlup ettiği maç için rekor reytingler yayınladı. Nielsen'e göre, maçı bir önceki yıl 115,1 milyona kıyasla yaklaşık 123,4 milyon kişi izledi.
Gizli şirket bilgilerini tartışmak üzere anonimlik koşuluyla konuşan kesintilere aşina bir kişiye göre, şirketin yaklaşık 24.500 çalışanının yaklaşık yüzde 3'ü işten çıkarmalardan etkilenecek.
Paramount İcra Kurulu Başkanı Bob Bakish, çalışanlara gönderdiği bir notta, kesintilerin “şirketi büyümeye döndürme” girişiminin bir parçası olduğunu söyledi.
Bay Bakish, “Geçen ay söylediğim gibi, bu değişikliklerin hiçbir şekilde kolay olmadığının farkında olsam da bunun geleceğimiz için doğru karar olduğuna eminim” diye yazdı. “Bu ayarlamalar ivmemizi geliştirmemize ve önümüzdeki yıl için stratejik vizyonumuzu hayata geçirmemize olanak tanıyacak ve heyecanlanacak çok şeyimiz olduğuna kesinlikle inanıyorum.”
Paramount bir yol ayrımında. Şirketin çoğunluk hissedarı Shari Redstone, şirketteki hisselerini satmayı düşünüyor; bu, onlarca yıllık aile mülkiyetinin sonunu getirebilecek bir anlaşma. “Top Gun” ve “Mission: Impossible” gibi Paramount serilerinin yapımına yardımcı olan medya şirketi Skydance ilgilendiğini ifade etti ancak herhangi bir anlaşma kesinleşmedi.
Geleneksel medyadaki tüm rakipleri gibi Paramount da, yayın hizmetlerinin geleneksel televizyon ve sinema izlemenin yerini alması nedeniyle Netflix'e ayak uydurmakta zorlandı. Şirketin en büyük yayın hizmeti olan Paramount+ henüz kârlı değil ve şirketin kârını azaltıyor. Reklam destekli hizmet Pluto TV'yi de içeren Paramount'un yayın bölümü geçen yıl 1 milyar dolardan fazla zarar etti.
Paramount'un kablolu ağlarının izlenme oranı azalsa da TV işinin bazı kısımları sabit kalıyor. Pazar günkü Super Bowl'u yayınlayan Paramount'un CBS ağı, Kansas City Chiefs'in San Francisco 49ers'ı uzatmada mağlup ettiği maç için rekor reytingler yayınladı. Nielsen'e göre, maçı bir önceki yıl 115,1 milyona kıyasla yaklaşık 123,4 milyon kişi izledi.