BadılCan
Active member
Twitter’ın reytingi o zamandan beri düştü. Mart ayında Musk, şirketin 20 milyar dolar değerinde olduğunu, bunun için ödediği 44 milyar dolardan yüzde 50 daha az olduğunu söyledi. Geçen hafta, Twitter’da hisse sahibi olan yatırım fonu devi Fidelity, şirkete 15 milyar dolar değer biçti.
Birinci sınıf yayıncılara yönelik bir dernek olan Digital Content Next’in yönetici direktörü Jason Kint, Twitter’ın giderek “öngörülemez ve kaotik” hissettiğini söyledi. “Reklamcılar kendilerini rahat hissedecekleri ve markaları için bir sinyal gönderebilecekleri bir ortamda görünmek istiyor” diye ekledi.
Üç eski ve mevcut Twitter çalışanı, Twitter’ın en büyük reklamverenlerinden bazılarının – Apple, Amazon ve Disney dahil – platformda geçen yıla göre daha az harcama yaptığını söyledi. Twitter’ın trend sayfasındaki, 24 saatte 500.000 dolara mal olabilen ve neredeyse her zaman büyük markalar tarafından etkinlikleri, şovları veya filmleri tanıtmak için satın alınan büyük, özel “afiş” reklamlarının genellikle boş kaldığını söylediler.
Twitter, Disney gibi büyük reklamverenlerle halkla ilişkiler söz konusu olduğunda da sorun yaşıyor. Nisan ayında Twitter, Disney’in sahibi olmadığı @DisneyJuniorUK hesabına yanlışlıkla altın bir onay verdi – ödeme yapan bir reklamvereni belirtmek için tasarlanmış bir rozet. Hesap, ırkçı hakaretler yayınladı ve Disney yetkililerinin Twitter’dan bir açıklama ve böyle bir şeyin bir daha olmayacağına dair güvence talep etmesine neden oldu. dedi durumu bilenler.
Disney, Apple ve Amazon yorum yapmaktan kaçındı.
Twitter ile çalışan altı reklam ajansı yöneticisi, müşterilerinin platformdaki harcamaları kısıtlamaya devam ettiğini söyledi. Bay Musk’ın hizmette yaptığı değişikliklerle ilgili kafa karışıklığını, Twitter’dan gelen tutarsız desteği ve platformda yanıltıcı ve zehirli içeriğin varlığının devam etmesiyle ilgili endişeleri dile getirdiler.
Örneğin geçen ay, yapay zeka uzmanlarının sentetik olarak oluşturulmuş bir görüntü olarak tanımladığı Pentagon yakınlarında bir patlamayı gösteriyor gibi görünen bir görüntü, düzinelerce Twitter hesabı tarafından paylaşıldı ve kısa bir süre borsa çöküşünü tetikledi.
Bazı reklamverenler de Bay Musk’ın tweet’leri hakkında endişelenmeye devam ediyor. Geçen ay, komplo teorisyenlerinin sık sık hedefi olan milyarder finansçı George Soros’u çizgi roman kötü adamı “X-Men” Magneto ile karşılaştıran birkaç gönderi yayınladı. Amerikan Yahudi Komitesi’nin yönetici sekreteri Ted Deutch, hem Bay Soros hem de Magneto’nun Holokost’tan sağ kurtulanlar olduğunu ve “Yahudilerin medeniyeti yok etmeye çalıştıkları yalanın, yüzyıllardır Yahudi halkına zulmedilmesine yol açtığını” belirtti.
Birinci sınıf yayıncılara yönelik bir dernek olan Digital Content Next’in yönetici direktörü Jason Kint, Twitter’ın giderek “öngörülemez ve kaotik” hissettiğini söyledi. “Reklamcılar kendilerini rahat hissedecekleri ve markaları için bir sinyal gönderebilecekleri bir ortamda görünmek istiyor” diye ekledi.
Üç eski ve mevcut Twitter çalışanı, Twitter’ın en büyük reklamverenlerinden bazılarının – Apple, Amazon ve Disney dahil – platformda geçen yıla göre daha az harcama yaptığını söyledi. Twitter’ın trend sayfasındaki, 24 saatte 500.000 dolara mal olabilen ve neredeyse her zaman büyük markalar tarafından etkinlikleri, şovları veya filmleri tanıtmak için satın alınan büyük, özel “afiş” reklamlarının genellikle boş kaldığını söylediler.
Twitter, Disney gibi büyük reklamverenlerle halkla ilişkiler söz konusu olduğunda da sorun yaşıyor. Nisan ayında Twitter, Disney’in sahibi olmadığı @DisneyJuniorUK hesabına yanlışlıkla altın bir onay verdi – ödeme yapan bir reklamvereni belirtmek için tasarlanmış bir rozet. Hesap, ırkçı hakaretler yayınladı ve Disney yetkililerinin Twitter’dan bir açıklama ve böyle bir şeyin bir daha olmayacağına dair güvence talep etmesine neden oldu. dedi durumu bilenler.
Disney, Apple ve Amazon yorum yapmaktan kaçındı.
Twitter ile çalışan altı reklam ajansı yöneticisi, müşterilerinin platformdaki harcamaları kısıtlamaya devam ettiğini söyledi. Bay Musk’ın hizmette yaptığı değişikliklerle ilgili kafa karışıklığını, Twitter’dan gelen tutarsız desteği ve platformda yanıltıcı ve zehirli içeriğin varlığının devam etmesiyle ilgili endişeleri dile getirdiler.
Örneğin geçen ay, yapay zeka uzmanlarının sentetik olarak oluşturulmuş bir görüntü olarak tanımladığı Pentagon yakınlarında bir patlamayı gösteriyor gibi görünen bir görüntü, düzinelerce Twitter hesabı tarafından paylaşıldı ve kısa bir süre borsa çöküşünü tetikledi.
Bazı reklamverenler de Bay Musk’ın tweet’leri hakkında endişelenmeye devam ediyor. Geçen ay, komplo teorisyenlerinin sık sık hedefi olan milyarder finansçı George Soros’u çizgi roman kötü adamı “X-Men” Magneto ile karşılaştıran birkaç gönderi yayınladı. Amerikan Yahudi Komitesi’nin yönetici sekreteri Ted Deutch, hem Bay Soros hem de Magneto’nun Holokost’tan sağ kurtulanlar olduğunu ve “Yahudilerin medeniyeti yok etmeye çalıştıkları yalanın, yüzyıllardır Yahudi halkına zulmedilmesine yol açtığını” belirtti.