BadılCan
Active member
Telefonunuzdayken zaman komik bir şekilde geçer.
Tikkok'ta beş dakika boyunca veya Instagram hikayeleri yazarak, 10 dakika veya 20 veya batık bir saat içinde kayabilir. Spotify'dan başkan ve baş iş memuru Alex Norstrom, bazı uygulamaların yakında çabalarını veya bilinçlerini daha az gerektiren “kendilerini sular altında bırakacağına” inanıyor.
Şirketi farklı bir yönde hareket ediyor: Spotify ile: “Taahhüt almak” dedi.
Spotify Çarşamba günü, ABD ve Kanada'daki markaların senaryolarını ve sesli mesajlarını oluşturması için bir AI aracı da dahil olmak üzere reklamcılığı kolaylaştırmak için reklam işini birkaç yeni girişimle artırma planlarını yaptı.
Bununla birlikte, potansiyel reklamverenler için de daha geniş bir alandı: birçok Spotify kullanıcısı pasif olarak kaydırmaz.
Norstrom, bir “reçel” (aynı zamanda arkadaşlarını dinlemek) bağlamak için biraz beşinci teknik süreci öğreneceksiniz; Ya da zaten 2.000 bölümü olan bir podcast'in sunucusunu tanımak; Veya 48 saatlik bir ses kitabında oyuna basın. Ve daha kararlı bir kitle, reklamlarla ilgilenmesi daha olasıdır.
Norstrom, Salı günü Haberler ile yaptığı röportajda “Bu daha besleyici,” dedi. “Bu kalori, hızlı şeyler değil.”
Çarşamba günü, Global Reklam Başkanı Lee Brown, Spotify “Rotten ve Script Rolls için” alternatif olarak reklamverenleri tanıtmaya devam etti.
“İnsanlar Spotify'dayken iyi hissediyorlar,” dedi Bay Brown yorumlarında. “Bu kaç uygulama diyebilir?”
Spotifys, geleneksel ve çevrimiçi medya şirketlerinin markaların dikkati için rekabet ettiği sezondan önce reklamverenler ve yeni gelenler için ilk “Advance” etkinliği sırasında kararlı kullanıcılara odaklanıyor. Spotify gelirlerinin çoğu abonelikler tarafından üretilirken, reklamcılık işletmesi daha fazla artış gösterdi.
Bu sezon medya şirketlerinin amacı hareket etmek. Dijital medya her zaman kaotik bir manzara olmuştur, ancak artan durgunluklar daha da belirsizliktir. Tikok kaderini beklerken X politik bir megafon haline gelirken, video podcast YouTube'un beklenmedik yükselişi yeni zirvelere ulaştı.
Spotify bu sezon daha güçlü bir temelle gerçekleşiyor: 2024'te, net karı yaklaşık 1,2 milyar ABD doları ve 263 milyon abone dahil olmak üzere 675 milyon aktörün yüksek karı olan ilk tam karlılık yılı.
2006 yılında Stockholm'de kurulan şirketin merkezi odağı müzik olmaya devam ediyor: reklamları ücretsiz dinleyebilir veya reklamlar olmadan dinlemek için aylık bir ücret ödeyebilirsiniz. On yıl önce Podcast'lerde Spotify'ın genişlemesi, özellikle reklam piyasası podcasting etrafında dalgalandığından beri yeni inişler ve çıkışlar getirdi.
İki yıl önce, şirket – uzun süre yeni ürünlerin geliştirilmesine odaklanan – nihai sonucu iyileştirmeye gitti. 2023'te bu, 2300 çalışandan etkilenen üç tur üst sınıf işten çıkarmaya ve ofis alanının yeniden değerlendirilmesine yol açtı.
AG1 veya Sports Greens'in pazarlama sorumlusu Paulie Dery, Spotify bir videoya gitmeye çalışsa da, reklamverenleri hala “film müziği” olarak sese çekiliyor. AG1, podcast'lerde podcast'ler için her yerde bulunan bir reklamverendir ve “sabah sağlığı” ürünleri satar ve eğitim veya işe gidip gelme sırasında sabah rutinleri sırasında insanları tutmak ister.
Başka bir karlılık yılı ile ilgili olarak, Spotify'ın Music Super hayranları için yeni bir abonelik seviyesi geliştirdiğini ve daha iyi ses kalitesi ve konser biletlerine erişebileceğine dair raporlar vardı. (Bay Norstrom, yeni seviyelerde “büyük potansiyel” gördüğünü, ancak tüm sunum ayrıntılarını onaylamayı reddettiğini söyledi.)
Şirket ayrıca, kullanıcıların en sevdikleri müzik ve podcast'lere dayanarak sesli kitaplar için daha kişiselleştirilmiş önerilerde bulunduklarını söyledi.
Amaç farklı bir tüketimdir, bu da kaçınılmaz olarak Spotify'a daha fazla saatte batan kullanıcılar anlamına gelir. Ancak bu bir beslenme olduğunda, “daha iyi hissetme eğilimindedir” dedi Bay Norstrom.
Tikkok'ta beş dakika boyunca veya Instagram hikayeleri yazarak, 10 dakika veya 20 veya batık bir saat içinde kayabilir. Spotify'dan başkan ve baş iş memuru Alex Norstrom, bazı uygulamaların yakında çabalarını veya bilinçlerini daha az gerektiren “kendilerini sular altında bırakacağına” inanıyor.
Şirketi farklı bir yönde hareket ediyor: Spotify ile: “Taahhüt almak” dedi.
Spotify Çarşamba günü, ABD ve Kanada'daki markaların senaryolarını ve sesli mesajlarını oluşturması için bir AI aracı da dahil olmak üzere reklamcılığı kolaylaştırmak için reklam işini birkaç yeni girişimle artırma planlarını yaptı.
Bununla birlikte, potansiyel reklamverenler için de daha geniş bir alandı: birçok Spotify kullanıcısı pasif olarak kaydırmaz.
Norstrom, bir “reçel” (aynı zamanda arkadaşlarını dinlemek) bağlamak için biraz beşinci teknik süreci öğreneceksiniz; Ya da zaten 2.000 bölümü olan bir podcast'in sunucusunu tanımak; Veya 48 saatlik bir ses kitabında oyuna basın. Ve daha kararlı bir kitle, reklamlarla ilgilenmesi daha olasıdır.
Norstrom, Salı günü Haberler ile yaptığı röportajda “Bu daha besleyici,” dedi. “Bu kalori, hızlı şeyler değil.”
Çarşamba günü, Global Reklam Başkanı Lee Brown, Spotify “Rotten ve Script Rolls için” alternatif olarak reklamverenleri tanıtmaya devam etti.
“İnsanlar Spotify'dayken iyi hissediyorlar,” dedi Bay Brown yorumlarında. “Bu kaç uygulama diyebilir?”
Spotifys, geleneksel ve çevrimiçi medya şirketlerinin markaların dikkati için rekabet ettiği sezondan önce reklamverenler ve yeni gelenler için ilk “Advance” etkinliği sırasında kararlı kullanıcılara odaklanıyor. Spotify gelirlerinin çoğu abonelikler tarafından üretilirken, reklamcılık işletmesi daha fazla artış gösterdi.
Bu sezon medya şirketlerinin amacı hareket etmek. Dijital medya her zaman kaotik bir manzara olmuştur, ancak artan durgunluklar daha da belirsizliktir. Tikok kaderini beklerken X politik bir megafon haline gelirken, video podcast YouTube'un beklenmedik yükselişi yeni zirvelere ulaştı.
Spotify bu sezon daha güçlü bir temelle gerçekleşiyor: 2024'te, net karı yaklaşık 1,2 milyar ABD doları ve 263 milyon abone dahil olmak üzere 675 milyon aktörün yüksek karı olan ilk tam karlılık yılı.
2006 yılında Stockholm'de kurulan şirketin merkezi odağı müzik olmaya devam ediyor: reklamları ücretsiz dinleyebilir veya reklamlar olmadan dinlemek için aylık bir ücret ödeyebilirsiniz. On yıl önce Podcast'lerde Spotify'ın genişlemesi, özellikle reklam piyasası podcasting etrafında dalgalandığından beri yeni inişler ve çıkışlar getirdi.
İki yıl önce, şirket – uzun süre yeni ürünlerin geliştirilmesine odaklanan – nihai sonucu iyileştirmeye gitti. 2023'te bu, 2300 çalışandan etkilenen üç tur üst sınıf işten çıkarmaya ve ofis alanının yeniden değerlendirilmesine yol açtı.
AG1 veya Sports Greens'in pazarlama sorumlusu Paulie Dery, Spotify bir videoya gitmeye çalışsa da, reklamverenleri hala “film müziği” olarak sese çekiliyor. AG1, podcast'lerde podcast'ler için her yerde bulunan bir reklamverendir ve “sabah sağlığı” ürünleri satar ve eğitim veya işe gidip gelme sırasında sabah rutinleri sırasında insanları tutmak ister.
Başka bir karlılık yılı ile ilgili olarak, Spotify'ın Music Super hayranları için yeni bir abonelik seviyesi geliştirdiğini ve daha iyi ses kalitesi ve konser biletlerine erişebileceğine dair raporlar vardı. (Bay Norstrom, yeni seviyelerde “büyük potansiyel” gördüğünü, ancak tüm sunum ayrıntılarını onaylamayı reddettiğini söyledi.)
Şirket ayrıca, kullanıcıların en sevdikleri müzik ve podcast'lere dayanarak sesli kitaplar için daha kişiselleştirilmiş önerilerde bulunduklarını söyledi.
Amaç farklı bir tüketimdir, bu da kaçınılmaz olarak Spotify'a daha fazla saatte batan kullanıcılar anlamına gelir. Ancak bu bir beslenme olduğunda, “daha iyi hissetme eğilimindedir” dedi Bay Norstrom.