TikTok sınıfı oturumda

BadılCan

Member
25 yaşındaki Skyler Chase, YouTube’da vlog’lar ve komedi skeçleri izleyerek büyüdü. Sadece kendini eğlendirmiyordu, Los Angeles merkezli pazarlama ajansını yönetmek ve sosyal medya dersleri vermek için profesyonel beceriler öğrendi. Geçen Eylül ayında, sunduğu tek teklif olan Instagram kursunu tamamlayan TikTok üzerine bir kurs başlattı. Dersin, TikTok ve alt giriş engelinin YouTube tarafından gözünü korkutan insanları çekmesi nedeniyle başladığını söyledi.

“YouTube’da içerik oluşturma tamamen farklıdır” dedi. “Aslında videonuzun kalitesine bağlı. İyi bir kameraya sahip olmalısınız. TikTok’ta tek yapmanız gereken telefonunuzu kullanmak.”

Platformların Skillshare ve Udemy’de 22.000’den fazla öğrencisi olduğunu söylediği Bay Chase’in iki saatlik kursu, onun “YouTube geçmişinden” ödünç alıyor ancak “eski nesil için biraz daha erişilebilir” olmayı hedefliyor. dedi.

Skillshare içerik, topluluk ve markadan sorumlu kıdemli başkan yardımcısı Alicia Hamilton-Morales, Bay Chase’inki gibi kursların TikTok’ta pazarlamayla ilgilenen işletmeleri ve içerik oluşturmaya odaklanan gençleri cezbettiğini söyledi.

“YouTube çok baskın ve son derece başarılı olmasına rağmen, TikTok çok daha geniş bir pazarda video oluşturma ve optimize etme arzusunu körükledi” dedi.

25 yaşındaki Angalee Schmidt, pandeminin başlarında nasıl hayal kuracağını ve ardından TikTok videoları oluşturacağını öğrenmek için Bay Chase’in dersine girdi. Turizmdeki işi sona ermişti, bu yüzden seyahatini azalttı ve sosyal medya pazarlamasına yönelik bir kariyer değişikliği arayarak Rochester, Minnesota’da tam zamanlı yaşamaya başladı.

Bayan Schmidt, “Bunun bir kısmı, şimdi nasıl para kazanabilirim?” sorusunu çözmekti. Cevabı TikTok’ta geldi. “Bütün bu insanların video çektiğini gördüm ve ‘Bunu kendim yapabilirim’ dedim.”
 
Üst