Washington Post'un Yeni Misyonu: “Tüm Amerika'ya” Ulaşmak.

BadılCan

Active member
Slayt gösterisi 200 milyon hedefini aya insan gönderme çabasıyla karşılaştırıyor – ve bu iddialı bir hedef: The Post'un şu anda üç milyondan az dijital abonesi var; Sektör lideri The Times'ın toplam 11 milyon abonesi var.

Analiz firması Comscore'un verilerine göre The Washington Post'un emsal grubundaki yayınların çoğu 200 milyonun yakınına ulaşamıyor. Haberler, Washington Post, Axios ve Politico'nun her birinin, başkanlık seçimleri civarında izleyici sayısında bir artış görülmesine rağmen, 2024'ün ilk yarısında aylık toplam 100 milyondan az izleyicisi (para ödeyen ve ödemeyen izleyici) vardı.

Post'un yeni hedef kitlesi “aboneler” yerine özellikle “kullanıcılardan” bahsediyor ve bu da şirketin okuyuculardan ödeme almak için başka yollar arıyor olabileceğini gösteriyor. The Post'un paylaştığı dahili veriler, gazetenin Apple News, sosyal medya ve podcast gibi platformlarda on milyonlarca tüketiciye ulaştığını gösteriyor. Bu kitleler daha genç olma eğilimindedir ancak reklam paralarının ve abone ücretlerinin çoğunluğu diğer platformlara gittiği için onlardan para kazanmak da çok daha zordur.

Bu, The Post'un son yıllarda hedef kitlesini artırmayı hedeflediği ilk sefer değil. Bay Bezos, 2013 yılında gazeteyi satın aldıktan kısa bir süre sonra, Post personelini okuyucu kitlesini genişletmek için küresel erişim gibi “İnternetin armağanlarından” yararlanmaya çağırdı. Post daha sonra dünyanın dört bir yanından okuyucular arasında popüler olduğu kanıtlanan tıklanabilir hikayelerin yer aldığı “Morning Mix” adlı bir bölümü yayınladı.

Kaynaklar, Bayan Watford'un sunduğu slayt sunumunda yapay zekanın Post'un başarısında önemli bir faktör olduğunu tanımladığını söyledi. The Post'u “önemli haberleri, fikirleri ve içgörüleri tüm Amerikalılara istedikleri yerde, nasıl ve ne zaman ileten” “yapay zeka destekli bir haber platformu” olarak tanımlıyor. Aynı zamanda Post'un genel planının üç sütununu da ortaya koyuyor: “mükemmel gazetecilik”, “mutlu müşteriler” ve “para kazanmak”. Posta Servisi 2023'te yaklaşık 77 milyon dolar kaybetti.

Ancak Posta Hizmetinin yeni misyonunun pek çok yönünün yeni teknolojiyle hiçbir ilgisi yok. Slayt sunumu, ilk kez 1935'te etkili bir posta sahibi olan Eugene Meyer tarafından dile getirilen yedi ilkenin bir listesini içeriyor. Bunlar arasında: “Gazete tüm gerçeği anlatmalıdır” ve “Gazetenin görevi, sahiplerinin özel çıkarlarına değil, okuyucularına ve genel olarak kamuya karşıdır.”
 
Üst