BadılCan
Active member
“Fortune Wheel” ve “Tehlike!” sadece geleneksel yayın televizyonunda bulunan akış devriminin en büyük beklemelerinden ikisidir.
Çok daha uzun değil.
Popüler oyun şovlarının sahibi Sony Pictures Entertainment, Perşembe günü yaptığı açıklamada, ilk kez büyük medya ve teknoloji şirketlerinden iki dizinin yeni bölümlerine akış hakları için teklifler olduğunu söyledi.
“Tehlike!” Ve “Wheel of Fortune” hala büyük bir kitleye ev sahipliği yapıyor – Nielsen'e göre, gecelik yaklaşık yedi milyon izleyici. Ancak, bu seyirci yaşlanıyor ve azalıyor, tıpkı geleneksel televizyonun geri kalanı için seyirci gibi.
Yayın televizyonunun diğer ana destekleri son zamanlarda yayınlamaya yol açtı. Eskiden kablolu televizyonda koşan “WWE RAW”, Ocak ayında Netflix'te her hafta yayın yapmaya başladı. Ulusal Futbol Ligi Perşembe günü Amazon Prime Video ve Fox'un Super Bowl'un bu ay yayınlanması ücretsiz platform Tubi'de canlı akın etti. Pazar günü, Akademi Ödülleri Hulu'da ilk kez canlı yayınlanacak.
Sony televizyon bölümünün başkanı Keith Le Goy, “Dünya etrafımızda değişiyor” dedi. “Akış tüketimi şimdi televizyonun diğer teslimat biçimlerinin tüketimini aşıyor. NFL, NBA ve WWE hareketi gibi büyük efsanevi franchise şirketleri. “
“Tehlike!” Sony Memurları, “Wheel of Fortune” Eylül ayında başlayacak ve üç yıl olabilir. Bu süre zarfında, hakkı kazanan şirket, sendikalı televizyonda yayın yaptıktan gün sonra yeni bölümler yayınlayabilir. Mevcut tüm sendikasyon işlemleri gerçekleşirse, yeni bölümlerde aynı gün yeni bölümlerde özel haklar mevcuttur.
Sony birkaç akış şirketi ile görüşür ve Nisan ayının başına kadar bir anlaşma yapılacağını varsayar. Bu, kazanan teklif sahibine Mayıs ayında sözde trompet için şovlar yapma fırsatı verecektir.
Geçen ay Sony Pictures Entertainment'ın genel müdürü olan Ravi Ahuja, “Bu şovların 40 yıl içinde – ya da daha fazla – alakalı olduğundan emin olmak istiyoruz.” Dedi.
Bay Ahuja, dört yıl önce şirkete geldiğinden beri şovların akışta nasıl hareket ettirileceğini düşündüğünü söyledi.
“Fikri mülkiyet arayan şehrin her yerinde insanlar koşuyorlar.” Dedi. “Buraya geldiğimde, 'Fortune Wheel' ve 'Tehlike!' Atasözü varlıklar görünürde gizlendi.
Şirket bu an için hazırlanmak için büyük yatırımlar yaptı. Ryan Seacrest, geçen yıl “Wheel of Fortune” nin moderatörü olarak Pat Sajak'ın yerini aldı ve şirket, akışa geçişi desteklemek için 2030'ların başında uzun vadeli bir anlaşmaya imza attı. Ken Jennings aynı zamanda “Driven!” Her iki şov da setlerini ve kullandıkları teknolojiyi önemli ölçüde geliştirdi.
Yöneticiler, akış haklarının Sony ve CBS arasında sendikasyon şovları için satış haklarına kıyasla aylarca süren yasalarla ilgisi olmadığını vurguladılar. Le Goy, “Bu haklar tamamen CBS'nin sahip olduğu sendika haklarından ayrılıyor.” Dedi.
Sony, akış teklifini daha ikna edici hale getirmek için son yıllarda adımlar attı. Geçen yaz şirket, ücretsiz akış hizmeti Pluto'dan her iki şovun eski bölümleri için akış hakları çekti ve sadık hayranlar altında bir toz trafik sıkışıklığına götürdü. Ve ilk spin -off serisinde “Pop Culture Jeopardy!” Aralık ayında Amazon'da akış, Sony'nin oyunun başkanı Suzanne Prete'nin “suya dalmak” olarak tanımlandığı bir adım.
Yöneticiler, onlarca yıllık şovları akışa tanıtmaya dikkat etmek istediklerini söyledi. Sendikasyon serisini arayışında sendikasyon serisini aramak için sendikasyon serisi aramayan daha yeni ve daha genç seyirciler bulabileceğinizden eminsiniz. Ama aynı zamanda şovları her gece on yıllardır yayınlayan yerel istasyonları açan milyonları yabancılaştırmak istemiyorlar.
“Flamalar bunu sporla da yaptı,” dedi Bayan Prete. “İzleyiciyi şartlandırdınız.”
Geniş bir kitleye ek olarak, her ikisi de şovlar inanılmaz bir cilt yeni sendikasyon bölümleri üretiyor: yılda 425.
Bu, akış şirketleri için ele alabilir. Tüketiciler akış aboneliklerini daha yüksek fiyatlarla iptal eder ve Netflix'ten Max'e ve Peacock'a kadar her şirket, bu davranışı önlemek için yollar bulmaya çalışır. Oyun şovları, atlama eğiliminde olan günlük bir alışkanlık sunabilir.
Ve hemen hemen her büyük akış hizmeti, yeni bir giriş hattı eklemek için reklamlarla daha ucuz seviyelere sahiptir. Geçen yıl “Tehlike!” Ve “Wheel of Fortune”, bir reklam verisine göre, kılavuz olarak 175 milyon ABD doları reklam geliri elde etti.
Le Goy, “Bu size Madison Bulvarı ile varlığınızı mantıklı bir şekilde kullanmanız için gerçek bir fırsat sunuyor.” Dedi.
Çok daha uzun değil.
Popüler oyun şovlarının sahibi Sony Pictures Entertainment, Perşembe günü yaptığı açıklamada, ilk kez büyük medya ve teknoloji şirketlerinden iki dizinin yeni bölümlerine akış hakları için teklifler olduğunu söyledi.
“Tehlike!” Ve “Wheel of Fortune” hala büyük bir kitleye ev sahipliği yapıyor – Nielsen'e göre, gecelik yaklaşık yedi milyon izleyici. Ancak, bu seyirci yaşlanıyor ve azalıyor, tıpkı geleneksel televizyonun geri kalanı için seyirci gibi.
Yayın televizyonunun diğer ana destekleri son zamanlarda yayınlamaya yol açtı. Eskiden kablolu televizyonda koşan “WWE RAW”, Ocak ayında Netflix'te her hafta yayın yapmaya başladı. Ulusal Futbol Ligi Perşembe günü Amazon Prime Video ve Fox'un Super Bowl'un bu ay yayınlanması ücretsiz platform Tubi'de canlı akın etti. Pazar günü, Akademi Ödülleri Hulu'da ilk kez canlı yayınlanacak.
Sony televizyon bölümünün başkanı Keith Le Goy, “Dünya etrafımızda değişiyor” dedi. “Akış tüketimi şimdi televizyonun diğer teslimat biçimlerinin tüketimini aşıyor. NFL, NBA ve WWE hareketi gibi büyük efsanevi franchise şirketleri. “
“Tehlike!” Sony Memurları, “Wheel of Fortune” Eylül ayında başlayacak ve üç yıl olabilir. Bu süre zarfında, hakkı kazanan şirket, sendikalı televizyonda yayın yaptıktan gün sonra yeni bölümler yayınlayabilir. Mevcut tüm sendikasyon işlemleri gerçekleşirse, yeni bölümlerde aynı gün yeni bölümlerde özel haklar mevcuttur.
Sony birkaç akış şirketi ile görüşür ve Nisan ayının başına kadar bir anlaşma yapılacağını varsayar. Bu, kazanan teklif sahibine Mayıs ayında sözde trompet için şovlar yapma fırsatı verecektir.
Geçen ay Sony Pictures Entertainment'ın genel müdürü olan Ravi Ahuja, “Bu şovların 40 yıl içinde – ya da daha fazla – alakalı olduğundan emin olmak istiyoruz.” Dedi.
Bay Ahuja, dört yıl önce şirkete geldiğinden beri şovların akışta nasıl hareket ettirileceğini düşündüğünü söyledi.
“Fikri mülkiyet arayan şehrin her yerinde insanlar koşuyorlar.” Dedi. “Buraya geldiğimde, 'Fortune Wheel' ve 'Tehlike!' Atasözü varlıklar görünürde gizlendi.
Şirket bu an için hazırlanmak için büyük yatırımlar yaptı. Ryan Seacrest, geçen yıl “Wheel of Fortune” nin moderatörü olarak Pat Sajak'ın yerini aldı ve şirket, akışa geçişi desteklemek için 2030'ların başında uzun vadeli bir anlaşmaya imza attı. Ken Jennings aynı zamanda “Driven!” Her iki şov da setlerini ve kullandıkları teknolojiyi önemli ölçüde geliştirdi.
Yöneticiler, akış haklarının Sony ve CBS arasında sendikasyon şovları için satış haklarına kıyasla aylarca süren yasalarla ilgisi olmadığını vurguladılar. Le Goy, “Bu haklar tamamen CBS'nin sahip olduğu sendika haklarından ayrılıyor.” Dedi.
Sony, akış teklifini daha ikna edici hale getirmek için son yıllarda adımlar attı. Geçen yaz şirket, ücretsiz akış hizmeti Pluto'dan her iki şovun eski bölümleri için akış hakları çekti ve sadık hayranlar altında bir toz trafik sıkışıklığına götürdü. Ve ilk spin -off serisinde “Pop Culture Jeopardy!” Aralık ayında Amazon'da akış, Sony'nin oyunun başkanı Suzanne Prete'nin “suya dalmak” olarak tanımlandığı bir adım.
Yöneticiler, onlarca yıllık şovları akışa tanıtmaya dikkat etmek istediklerini söyledi. Sendikasyon serisini arayışında sendikasyon serisini aramak için sendikasyon serisi aramayan daha yeni ve daha genç seyirciler bulabileceğinizden eminsiniz. Ama aynı zamanda şovları her gece on yıllardır yayınlayan yerel istasyonları açan milyonları yabancılaştırmak istemiyorlar.
“Flamalar bunu sporla da yaptı,” dedi Bayan Prete. “İzleyiciyi şartlandırdınız.”
Geniş bir kitleye ek olarak, her ikisi de şovlar inanılmaz bir cilt yeni sendikasyon bölümleri üretiyor: yılda 425.
Bu, akış şirketleri için ele alabilir. Tüketiciler akış aboneliklerini daha yüksek fiyatlarla iptal eder ve Netflix'ten Max'e ve Peacock'a kadar her şirket, bu davranışı önlemek için yollar bulmaya çalışır. Oyun şovları, atlama eğiliminde olan günlük bir alışkanlık sunabilir.
Ve hemen hemen her büyük akış hizmeti, yeni bir giriş hattı eklemek için reklamlarla daha ucuz seviyelere sahiptir. Geçen yıl “Tehlike!” Ve “Wheel of Fortune”, bir reklam verisine göre, kılavuz olarak 175 milyon ABD doları reklam geliri elde etti.
Le Goy, “Bu size Madison Bulvarı ile varlığınızı mantıklı bir şekilde kullanmanız için gerçek bir fırsat sunuyor.” Dedi.